کد خبر: ۸۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 26 July 2020
 
تابناک/امروزه مدام در رسانه ها به گوش میرسد که هیچ گونه افزایش قیمتی در حیطه نان در سال جاری به دلیل اینکه خرید گندم افزایشی نداشته لحاظ نمی گردد.

به گزارش هزار ماسوله، 

جناب آقای مهندس بازوند استاندار محبوب و مردمی استان کرمانشاه،
جناب آقای ایده پور فرماندار دلسوز ،
جناب آقای لهونی نماینده محترم و دوست داشتنی مردم اورامانات،

با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران  که حسن نیت شما در خدمت به مردم این سرزمین همیشه زبانزد بوده و اینکه نهایت توان خود و دستگاههای زیر مجوعه را نیز در این راستای بکارگرفته اید شکی در آن نیست و مردم بر آن واقف.

بنابراین لازم به یادآوری میباشد که در میان اقشار مختلف جامعه قشر زحمت کش نانوایان در بایگانی قرار گرفته یا به دلیل کم کاری مجموعه اتحادیه های مربوطه بوده یا کم لطفی دستگاههای اجرایی و کارگروهها.

امروزه مدام در رسانه ها به گوش میرسد که هیچ گونه افزایش قیمتی در حیطه نان در سال جاری به دلیل اینکه خرید گندم افزایشی نداشته لحاظ نمی گردد.

 حال سئوال اینجاست که آیا چرخه تولید نان فقط به آرد اختصاص پیدا میکند ؟: در صورتی که آرد نهایتا ۲۵ درصد از چرخه را به خود اختصاص داده و نادیده گرفتن ۷۵ درصد بقیه یعنی ورشکستگی و فلج شدن این خانواده عظیم .

ما در طول سال جاری با افزایش سرسام آور  سایر هزینه ها از جمله بیمه ،اجاره محل، دستمزد کارگران، خمیر مایه ، نایلون و حتی هزینه های بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی و ماسک و...
مواجه شده ایم بدون هیچ تغییر در درآمد و با همان در آمد دو سال قبل.

شما نباید فراموش کنید از دورانی که کشور با این ویروس منحوس وارد جنگ شده این صنف با به خطر انداختن سلامت خود و خانواده هایشان نه تنها خانه نشین نشدند بلکه رو در رو ایستادند تا سفره مردم خالی از نان نگردد و باید قدردان زحمات آنها بود و سعی نمود حداقل کمک حال آنها شویم  نه اینکه آنها را با افزایش هزینه تنها بگذاریم چرا که با توجه به روند پیش رو یقینا به دلیل عدم هماهنگی بین مخارج و درآمد مشکلاتی از قبیل بیکاری کارگران و تعطیلی واحد ها را در بر خواهد داشت لذا امید است با عنایت هرچه بیشتر و همت شما بزرگواران قدم مثبتی برداشته شود .

با احترام مدرک عزیزی
اتحادیه خبازان شهرستان پاوه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار