دبیر کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان:
دبیر کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان از افزایش کمیته های ایمنی و سلامت، انتخاب و انتصاب مدیران و نیز فضای مجازی به کارگروهای پنج گانه پروژه مهر آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 07 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و رابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد رحیمی پور از افزایش کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در راستای کیفیت بخشی آموزشی و ارائه خدمات تربیتی به تمامی دانش آموزان استان، هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات در شرایط حساس و اضطرار و همچنین برنامه ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی پیش رو، سه کمیته به پنج کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان اضافه شد.
وی افزود: مطابق سنوات گذشته پروژه مهر متشکل از پنج کارگروه تعمیر و تجهیز، سازماندهی، تأیید صلاحیت، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و باررسی بود که سه کمیته ایمنی و سلامت، انتخاب و انتصاب مدیران و نیز فضای مجازی به کمیته های قبلی اضافه شده است.
رحیمی پور ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی که امکان عدم حضور دانش آموزان دربعضی از روزها در مدرسه وجود ندارد، کمیته فضای مجازی را فعال تا با برنامه ریزی مدون و دقیق و همچنین تولید محتوای الکترونیکی بتوانیم آموزش های لازم را در سال تحصیلی جدید در فضای مجازی شبکه شاد ایجاد کنیم.
دبیر کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا و الزام تمامی مدارس بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و اطمینان دادن به اولیاء از رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، کمیته ایمنی و سلامت با محوریت معاون سلامت و تندرستی تشکیل و برنامه ریزی های لازم در جهت گند زدائی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و غیره در دستور کار قرار می گیرد.
رحیمی پور بیان داشت: کمیته انتخاب و انتصاب مدیران از دیگر کمیته های اضافه شده به پروژه مهر است که در راستای استفاده بهینه از نیروی انسانی جهت مدیریت مدارس استان برابر دستور العمل های صادره و در بازدید زمانی از قبل تعیین شده، فعالیت خود را آغاز نموده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار