کد خبر: ۸۶۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 22 June 2020

همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید خروجی داشته باشد

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: همکاری های حوزه های علمیه و آموزش پرورش باید خروجی داشته باشد.

آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان گیلان در رشت اظهار داشت: نمود عملی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش را باید مشاهده کنیم تنها برگزاری نشست های این چنینی کافی نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد اتاق فکر حوزه های علمیه و آموزش و پرورش افزود: موارد و موضوعات در اتاق فکر باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد آن وقت نتیجه اقدامات در جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش آورده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در تشریح اهمیت ایده پردازی توسط حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید افق ها را ببینند و برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش توانمند سازی مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی ها را بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: مربیان در مهدهای کودک و پیش دبستانی نقش مهمی در تربیت نونهالان و ساختن آنها برای آینده کشور و انتقال مفاهیم و ارزش های  اخلاقی به این گروه ها دارند.

وی با بیان اینکه بهترین دوران انتقال ارزش های اسلامی و باورهای اعتقادی به صورت کودکانه در روح و جان در دوران نونهالی در پیش دبستانی ها و مهدهای کودک است، اضافه کرد: تقویت مربیان پیش دبستانی "زیر نظر آموزش و پرورش" و مهدهای کودک "زیر نظر بهزیستی" باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان و راه اندازی شبکه شاد برای آموزش دانش آموزان خاطر نشان کرد: شبکه شاد موفق عمل کرد، از تلاش های خاموش معلمان در این شبکه تقدیر می کنم.

جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گیلان امروز "دوشنبه" در دفتر آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

استان گیلان دارای با دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار