فرماندار دنا در ستاد مقابله با کرونا:
فرماندار شهرستان دنا در نشست ستاد استانی کرونا که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 11 June 2020

فرماندار شهرستان دنا در نشست ستاد استانی کرونا که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدالحمید پناهی گفت : در شهرستان دنا تاکنون بیش از 750 تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 29 مورد مثبت بوده است.
پناهی افزود : کمترین سن ابتلا در این شهرستان کمترین سن ابتلا 16 سال و بیشترین بالای هفتاد سال سن بوده است که این نشان دهنده بیماریابی فعال و خوب است.
وی ادامه داد : از مجموع مبتلایان ثبت شده در دنا خوشبختانه همه در شرایط مساعد قرار دارند و بسیاری هم بهبود یافته اند .
پناهی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت گفت : در زمان تعطیلات عید فطر و دیگر تعطیلات ، کنترل خوبی صورت گرفت و خوشبختانه آمار پایینی در ورود به این شهر گزارش شد .
فرماندار دنا به آخرین افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت : متاسفانه 3 نفر از آخرین افراد مبتلا به سه شهر شیراز ، کرمان و عسلویه مسافرت داشته اند که این نشان دهنده لزوم رعایت پروتکل ها توسط مردم است.
فرماندار دنا در پایان با اشاره به آمار پایین کرونا در این شهرستان افزود : ما از آمار پایین در این شهرستان اصلا ذوق زده نمی شویم چرا که تجربه برخی شهرستان ها را دیده ایم ! به عنوان نمونه شهرستان بهمئی تا دو هفته پیش چندان وضعیت آماری بدی نداشت اما ظرف دو هفته وضعیت تغییر کرد و این هشداری است برای همه ما که نمی توان کار را سرسری گرفت و حتما نیاز است که مردم با جدیت پروتکل ها را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار