کد خبر: ۸۵۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 08 June 2020
 

 
  گازرسانی به روستاها
تابناک/مدیرعامل گاز استان اردبیل از پوشش
94 درصدی مناطق روستایی استان خبر داد.
سردار اسماعیلی گفت: با گازرسانی به 76 روستای استان که در سال گذشته انجام پذیرفت تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی به 1312 روستا افزایش یافت.
وی خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی را مورد تأکید قرار داد و گفت: همزمان با توسعه گازرسانی به روستاها در سال گذشته 63 واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.
اسماعیلی با اشاره به اقدامات انجام یافته برای کاهش مصرف در سطح منطقه گفت: در سال گذشته به علت جایگزینی سوخت و مدیریت بهینه، نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل 89 میلیون متر مکعب گاز کمتر از سال ماقبل مصرف شد.
اهدای کارت هدیه
تبریز- خبرنگار کیهان: «بنیاد مستضعفان بیش از 6 میلیارد ریال» بسته حمایتی کارت هدیه، به خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان شرقی اهدا کرد.
مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: کمک نقدی معیشتی بنیاد در راستای فرمایشات رهبری صورت گرفت.
حسن محمدیاری افزود: هزار و 762 خانواده زندانیان استان به تعداد افراد خانوار، بسته‌های حمایتی 200 تا 600 هزار تومان دریافت کردند.
وی از خیرین و مردم نیکوکار خواست تا به آزادی زندانیان کمک کنند.
توزیع سبد کالا
قائم‌شهر- خبرنگار کیهان: سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 10 هزار سبد کالا در قائم‌شهر برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به همت مردم متدین و خیران نیک‌اندیش شهرستان قائم‌شهر 30 هزار سبد کالا در سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
سرهنگ حسین علیزاده ارزش این کمک‌های خیرخواهانه را 14 میلیارد تومان اعلام کرد که با همیاری مؤمنان و خیران و سایر دستگاه‌ها و نهادها و قشرهای مختلف مردم تهیه و در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: تعداد 8000 سبد کالا در مرحله نخست رزمایش و در مرحله دوم 9000 سبد کالا و در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه 10 هزار سبد کالا در آستانه عید سعید فطر بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.
کشف 7 دستگاه خودرو
رشت- خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از کشف 7 دستگاه خودرو احتکار شده در یک خانه ویلایی در شهرستان رشت خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: مأموران این فرماندهی موفق شدند 7 دستگاه انواع خودروی صفر کیلومتر شامل پراید، چانگان، تیبا، کوییک و نیسان کشف و ضبط کنند.
وی ارزش خودروهای احتکار شده را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک متهم 47 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.
رفع تصرف اراضی ملی
* فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از 12 هکتار از اراضی ملی در شهرستان شفت خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در پی اطلاع از تصرف غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان شفت بازدید کردند که طی آن مشخص شد 3 نفر 124 هزار متر مربع از اراضی ملی را با سیم خاردار و پرچین محصور کرده‌اند.
وی با بیان اینکه کلیه آثار تجاوز در این اراضی ملی جمع‌آوری شد، افزود: 3 متهم 48، 51 و 68 ساله این پرونده نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار