بابایی گفت: سال گذشته یک هزار و ۸۰۰ جوان نیازمند گلستانی با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 07 June 2020

«عیسی بابایی» با اشاره به اقدامات کمیته امداد در کمک به امر ازدواج نیازمندان گفت: این نهاد از سال های قبل برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه های ازدواج در خانواده های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در سال گذشته یک هزار و ۸۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج به جوانان، با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

 

بابایی با اشاره به پشت نوبتی ۴۰۰ زوج جوان متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تورمی سال های اخیر، بیشتر کمک‌های انجام شده این نهاد در قالب هدیه‌ای برای تشویق به امر مقدس ازدواج است که امیدورایم با کمک خیران نیکوکار بتوانیم در تسهیل مقوله ازدواج آسان که مورد تاکید دین مبین اسلام است گام های موثری برداریم.

 

وی بیان کرد: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می تواند در پایداری زندگی زوج های جوان و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: خیران و نیکوکاران می توانند برای مشارکت در امر خداپسندانه تأمین جهیزیه نوعروسان با این نهاد همکاری کنند.

 

بابایی اظهارداشت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج پسران و جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و تسهیلات قرض‌الحسنه به زوج های جوان و پرداخت تسهیلات اشتغال به دامادان برای ایجاد اشتغال از اهم برنامه‌های کمیته امداد استان در راستای تسهیل ازدواج مددجویان است.

 

وی همچنین ارائه بسته‌های تشویقی و مساعدت در زمینه ازدواج جوانان و برگزاری دوره های آموزشی منسجم و هدفمند ۱۶ ساعته برای انجام مشاوره‌های تخصصی قبل و بعد از ازدواج همسران جوان و دختران در آستانه ازدواج از سایر برنامه‌های کمیته امداد در راستای تسهیل و تحکیم ازدواج مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار