مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه و مراسم تجمع بزرگ در مساجد را نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 01 June 2020

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه و مراسم تجمع بزرگ در مساجد را نخواهیم داشت.

حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همه ساله، در آستانه ۱۴ خرداد خاطرات تلخی را مرور می کند و آن ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) است. درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران غیر قابل تصور و حتی غیر قابل پیش بینی بود.

وی، امام خمینی (ره) را بزرگترین معجزه قرن دانست و افزود: او با تدبیری که داشت توانست سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم بشکند و حکومت باورنکردنی را در دنیا احیا کند. رابطه عمیقی بین امت و امام برقرار بود که هیچ چیز در عالم نمی توانست آن را دچار خلل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، آیت الله خامنه ای را یادگار مکتب امام دانست و گفت: ایشان همچنان خود را پیرو راه و اندیشه امام می داند که این موضوع باعث آرامش ملت ایران شد.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: با تدبیری که حضرت امام خمینی اندیشید امروز رهبری توسط یک انسان قدرتمند، عالم ارزشمند و مرجع در حال اجرایی شدن است و انقلاب را رو به جلو هدایت می کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با مظلومان هم درد و با دشمنان مخالف است، تصریح کرد: این انقلاب همان گونه که در دوران حضرت امام طراحی شد با همان سبک در حال حرکت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه و مراسم تجمع بزرگ در مساجد را نخواهیم داشت. یکی از مهمترین برنامه هایی که در این روز اجرایی خواهد شد استماع سخنرانی امید بخش رهبر معظم انقلاب است که از طریق تلویزیون به طور زنده انعکاس داده خواهد شد.

وی، مشارکت عمومی تلاوت قرآن و مسابقات غیر حضوری در فضای مجازی، تولید ویژه برنامه در اولین تلویزیون اینترنتی استان، صدور بیانیه، اطلاعیه، نصب پرچم عزا در سر در نهادها و سازمان ها از جمله برنامه های سالگرد ارتحال امام اعلام کرد.

منبع/ سازمان تبلیغات اسلامی گلستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار