با حضور جمعی از مسئولان؛
سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گلستان با حضور جمعی از مسئولان، معارفه شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 31 May 2020

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گلستان با حضور جمعی از مسئولان، معارفه شد.

ظهر یکشنبه با حضور، احمد شریفی زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهادانشگاهی، عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دیگر مسئولان، آیین معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گلستان، اظهارکرد: باید ظرفیت جهاد دانشگاهی به دستگاه های مختلف معرفی شده تا با ارتباط تنگاتنگ با دیگر آنها، نیازهای استان براساس این ظرفیت ها برطرف شود.

سید عزیز موسوی با تأکید بر اینکه می توان از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات کشور استفاده کرد، گفت: جهاد دانشگاهی ۱۰۳ واحد سازمانی دارد که متشکل از سه پژوهشگاه و ۲۹ پژوهشکده، سه نهاد اطلاع رسانی و دو پارک علم و فناوری است.

موسوی ادامه داد: در گلستان، آزمایشگاه خاک، گیاه و آب داریم و دهکده گیاهان دارویی را هم که از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی بود، راه اندازی کردیم.

وی بیان کرد: در حوزه بازرگانی گیاهان دارویی هم ورود کرده و کارگره آن شکل گرفته تا آن را توسعه دهد.

موسوی گفت: دو مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت در گرگان و گنبدکاووس مستقر هستند که ۷۰ رشته مهارتی را می تواند تحت پوشش قرار دهد.

وی از ظرفیت برگزاری کارگاه های تخصصی، آزمون های اشتغال، کلاس های تخصصی ضمن خدمت خبرداد و گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در حوزه آی تی فعالیت می کند.

موسوی افزود: مرکز جهاد دانشگاهی گلستان در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر در حال ساخت بوده که سه هزار و ۶۰۰ متر زیربنا دارد که از این رقم، هزار و ۵۰۰ متر آن هم اکنون بهره برداری می شود.

رضا ثقفی، رئیس سابق جهاد دانشگاهی هم در ابتدای جلسه گفت که تعهده، اخلاق و کار کیفی مبنای کار ما در زمان ریاست بوده است.

گفتنی است در این مراسم «ضا ثقفی» رئیس سابق جهاددانشگاهی گلستان تودیع و «سیدعزیز موسوی» به سمت سرپرست این نهاد معرفی شد.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار