استاندار گلستان:
استاندار گلستان گفت: عملیات بیت المقدس، لطف الهی بود که از آستین ملت ایران خارج شد و آزادسازی خرمشهر نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 23 May 2020

آزادسازی خرمشهر نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود 

استاندار گلستان گفت: عملیات بیت المقدس، لطف الهی بود که از آستین ملت ایران خارج شد و آزادسازی خرمشهر نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

هادی حق شناس در پیامی سوم خرداد، سال روز حماسه فتح خرمشهر را به تمامی مردم حماسه ساز گلستان تبریک گفت و اظهار کرد: مردم ما همواره در سایه زعامت ولی فقیه خویش آماده خلق حماسه‌ای همچون حماسه خرمشهر هستند.

در متن کامل پیام هادی حق شناس آمده است:

روزهایی در تاریخ هر سرزمین وجود دارد که خود به تنهایی ارزش یک تاریخ را دارند.

جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه فعالیت خود با تکیه بر مبانی ارزشمند اسلامی و بهره گیری از زعامت داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و به پشتوانه مردم سلحشور و انقلابی صحنه‌های بی شماری از رشادت و دلاوری را در تاریخ ثبت کرده است.

جنگ تحمیلی که در ظاهر از سوی دولت عراق صورت گرفت ولی در واقع نبرد جمهوری اسلامی با تمام دنیای استکبار بود سرشار از صحنه‌های جوانمردی مردان و زنانی بود که برای دفاع از سرزمینشان از مال و جان خویش گذشتند و تاریخی را رقم زدند که همواره ماندگار شد.

سوم خرداد سالروز فتح تاریخی خرمشهر عزیز در عملیات بیت المقدس، در واقع لطف الهی بود که از آستین ملت ایران خارج شد و به تعبیر حضرت امام (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

در واقع جهانیان پس از سوم خرداد استراتژی مقابله با ایران را در جنگ شکست خورده یافتند چراکه به واقع این روز، روز مقاومت ایثار و پیروزی بود و صد البته مردم ما همواره ثابت کرده اند در سایه زعامت ولی فقیه خویش آماده خلق حماسه‌ای همچون حماسه خرمشهر هستند.

اینجانب سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تمامی مردم شریف گلستان خصوصاً خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفته و بر این باورم که در نبرد اقتصادی امروز استکبار جهانی با ملت ایران و تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی، بار دیگر مردم ما در سایه وحدت با پیروی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌تواند با سربلندی و پیروزی از این گردنه سخت عبور کند و همچون همیشه در دنیا سرافراز و مایه امید کشورهای آزادیخواه باشد.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار