کد خبر: ۸۵۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 22 May 2020

تابناک/باقری ارومی گفت: بیان اخیر امام خامنه ای تحت عنوان «راه حل نهایی، مقاومت تا همه پرسی» چنان آتشی به جان صهیونیستهای جنایتکار انداخته است که خودشان فهمیده اند نابودی اسرائیل نیاز به اقدام نظامی و موشک دوربرد ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه اسالم در اولین نماز جمعه پس از دوران قرنطینه کرونا به بیان اهمیت نماز جمعه و کارکرد آن در نظام اسلامی پرداخت و گفت: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که نماز جمعه یک قرارگاه است. اکنون و در این شرایط حساسی و امتحان بزرگ الهی که ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹ برای جامعه ما پیش آورده بود نقش این قرارگاه به خوبی روشن شد.
وی افزود: مردم خوب ایران در لبیک به فرمان امام و رهبر خود با شرکت گسترده در رزمایش مواسات و همدلی کمک های مؤمنانه خود را تحت نظر ائمه جمعه و با زحمات سپاه مقتدر و دیگر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست نیازمندان رساندند و تفاوت دو دیدگاه الهی و مادی اسلام و غرب را به دنیا نشان دادند.
باقری با اشاره به ماه مبارک رمضان و فرصت خودسازی و بندگی در این ماه مهمانی خدا عنوان کرد: اگر چه امسال مانند سال های گذشته برنامه های مرسوم مذهبی در مساجد برگزار نشد ولی دلتنگی مؤمنان برای حضور در مسجد و مراسمات دینی عمق باورهای مذهبی مردم و نیاز فطری بشر به معنویت را آشکار کرد.
خطیب جمعه اسالم با گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس آن را یادگار ارزشمند امام راحل(ره) خواند و گفت: نابودی صهیونیسم و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل وعده الهی است و خداوند هیچگاه خلف وعده نمی کند.
وی ادامه داد: بیان اخیر امام خامنه ای تحت عنوان «راه حل نهایی، مقاومت تا همه پرسی» چنان آتشی به جان صهیونیستهای جنایتکار انداخته است که خودشان فهمیده اند نابودی اسرائیل نیاز به اقدام نظامی و موشک دوربرد ندارد چرا که انزجار و نفرت جهان از جنایتهایشان موجب انزوا و نابودی آنها خواهد شد. و سرزمین قدس به دست ساکنان آن اعم از مسلمان و یهودی و مسیحی اداره خواهد شد.
حجت الاسلام باقری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: امروز دنیا در برابر اقتدار و قدرت همه جانبه ما زانو زده است. ملتی که با دست خالی خرمشهر را آزاد کرد و در جنگ نظامی پیروز شد. امروز هم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن در زمینه های نظامی، امنیتی، فرهنگی، روانی، اقتصادی ایستادگی کرده و هر روز با دستاوردی جدید سربلند و سربلندتر می شود.
امام جمعه اسالم در پایان به اتمام کار مجلس دهم و آغاز مجلس یازدهم اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نمایندگان مجلس دهم و تبریک و آرزوی موفقیت برای نمایندگان منتخب جدید گفت: اگر مجلس دهم تلاش و فعالیت فراوانی کرد ولی در مجموع چنگی به دل نزد و آن مجلس انقلابی و قاطع مورد نظر نبود امیدواریم مجلس یازدهم با مواضع صریح و انقلابی کاستی ها را جبران کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار