امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تلاش گروه‌های مردمی برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان، گفت: 3 هزار بسته عیدانه به همت پویش مردمی مبارزه با کرونا در گنبدکاووس توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 20 May 2020

توزیع 3 هزار بسته معیشتی عیدانه در گنبدکاووس 

ماه مبارک رمضان امسال مصادف شد با ایام شیوع بیماری کرونا و فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش بزرگ و بی‌بدیل مواسات، همدلی و کمک مومنانه که موجب شد سیلی از محبت و نوع‌دوستی در سرتاسر میهن عزیزمان به راه افتاده و همه و همه در جبهه‌ای واحد برای رفع نیازهای معیشتی آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا اعم از کارگران بیکار شده و اقشار آسیب‌پذیر به خط شدند.

در شهرستان گنبدکاووس نیز گروه‌های مختلف از جمله سمن‌های جوانان، هیئت شهدای گمنام، ستاد بازسازی عتبات عالیات، اداره اوقاف و امور خیریه، موکب حضرت یحیی بن زید (ع)، مجموعه فرهنگی مشکات الحسین (ع)، خیرین و نیکوکاران، سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام راحل و ... ده‌ها هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کردند و در آخرین مرحله نیز در آستانه عید سعید فطر پویش مردمی مبارزه با کرونا نیز به جمع این خیل عظیم مشتاقان پیوست.

امام جمعه گنبدکاووس در این گفت و گو با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سرتاسر کشور نمادی از وفاق ملی و انسجام مردم حول انسان دوستی و عشق ورزی به یکدیگر بود، اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس به واقع یک رزمایش بزرگ در میان اقشار و آحاد مختلف مردم و گروه‌های فرهنگی، مردمی و جوانان شکل گرفت.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با تقدیر از همه پویش‌ها، گروه‌های مردمی و نهادهای انقلابی در راستای اجرای این رزمایش بزرگ و مومنانه، افزود: نکته مهمی که در این رزمایش به عنوان نقطه تمایز دیده می‌شد نوع کمک به شکل مومنانه و با رعایت احترام و تکریم جایگاه والای انسانی نیازمندان بود.

وی با بیان اینکه پس از اجرای چندین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان توسط گروه‌های مردمی مختلف در شهرستان گنبدکاووس در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان مرحله دیگری از این رزمایش اجرایی شده است، گفت: تعداد 3 هزار بسته معیشتی به همت پویش مردمی مبارزه با کرونا و با همراهی آحاد مختلف مردم در آستانه عید فطر به عنوان عیدانه محضر اقشار آسیب دیده و نیازمند تقدیم خواهد شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار