سرمربی گنبدی تیم ملی جوانان فوتوالی با اشاره به اینکه کرونا در اوج تمرینات این تیم شیوع پیدا کرد، گفت: این روزها تمرینات انفرادی ملی‌پوشان را از طریق فضای مجازی به صورت روزانه رصد می‌کنم.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 19 May 2020

سرمربی گنبدی تیم ملی جوانان فوتوالی با اشاره به اینکه کرونا در اوج تمرینات این تیم شیوع پیدا کرد، گفت: این روزها تمرینات انفرادی ملی‌پوشان را از طریق فضای مجازی به صورت روزانه رصد می‌کنم.

نظارت بر تمرینات ملی‌پوشان در فضای مجازی 

تا همین دوسال پیش فوتوالی ورزش چندان شناخته شده‌ای نبود اما حالا کمتر کسی هست که با این ورزش ساحلی آشنا نباشد ورزش جذابی که تلفیقی از دو رشته پرطرفدار فوتبال و والیبال است، اما فوتوالی ما خیلی زود به سطح اول جهان رسید و در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ تایلند همه را شگفت‌زده کرد و در حضور تمام مدعیان فوتوالی دنیا تا یک قدمی جام قهرمانی هم پیش رفت و بر سکوی نایب قهرمانی تکیه بزند.

به همین بهانه در این روزهای که کرونا ورزش دنیا را به تعطیلی کشانده با «وحید ایمری» قهرمان گنبدی و بازیکن تیم ملی فوتوالی بزرگسالان و کسی که حالا هدایت تیم ملی جوانان به او سپرده شده است گفت و گویی داشته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنیم:

 نظارت بر تمرینات ملی‌پوشان در فضای مجازی

سرمربی تیم ملی جوانان فوتوالی کشورمان در این گفت و گو با اشاره به اینکه هم اکنون با 36 سال سن و سابقه پنج سال بازی در تیم ملی فوتوالی به عرصه مربیگری روی آورده است، اظهار کرد: من در مسابقات آسیایی سال 2017 به عنوان پدیده مسابقات آسیایی انتخاب شدم و در مسابقات جهانی 2019 بانکوک تایلند نیز به مقام نایب قهرمانی رسیده‌ام که چندین و چند دوره قهرمانی و نایب قهرمانی کشور را نیز باید به آن اضافه کرد.

وحید ایمری با بیان اینکه با نظر مدیر تیم‌های ملی فوتوالی کشور بلافاصله بعد از مسابقات جهانی تایلند هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده گرفتم، افزود: شاگردانم در این روزهای کرونایی در منزل و فضاهای بازی انفرادی در حال تمرین هستند و من نیز به عنوان مربی از طریق فضای مجازی به صورت مرتب تمرین آنها را زیر نظر دارم.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا دقیقا در بدترین شرایط ممکن و در اوج تمرینات شیوع پیدا کرد و معادلات ما را برهم زد، خاطرنشان کرد: با این وجود برای حفظ آمادگی جسمانی شاگردانم هر روز تمرینات و چالش‌های جدید را طراحی کرده و برایشان ارسال می‌کنم تا در روزهایی که تمرینات به صورت اجباری تعطیل شده‌اند وقفه‌ای در کار فنی و آمادگی جسمانی ورزشکاران تیم ملی فوتوالی به وجود نیاید.

 نظارت بر تمرینات ملی‌پوشان در فضای مجازی

این بازیکن تیم ملی فوتوالی کشورمان با اشاره به اینکه دست‌یابی به رتبه‌های جهانی در این رشته برای کشورمان یک رویا بود، تصریح کرد: با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی بانکوک تایلند امروز دیگر همه تیم‌های مدعی دنیا حساب ویژه‌ای بر روی تیم ملی فوتوالی ایران باز می‌کنند.

ایمری با بیان اینکه روحیه بالا، همت و پشتکار جوانان باانگیزه ایرانی باعث شده تا به این خودباوری برسیم که کسب رتبه برتر دنیا نیز در رشته فوتوالی دور از دسترس ما نیست، اضافه کرد: در این مسیر پر فراز و نشیب در دو سال گذشته که رشته فوتوالی از یک رشته ناشناخته امروز به یک رشته پرطرفدار و مطرح در کشور تبدیل شده نباید از زحمات مدیران انجمن فوتوالی و تیم‌های ملی فوتوالی کشور غافل شویم.

وی از از تشکیل جلسه‌ای مشترک با بازیکنان و مدیر تیم‌های ملی تا چند روز آینده و آغاز اردوها و تمرینات ملی‌پوشان با مجوز وزارت ورزش و جوانان از نیمه خرداد خبر داد و تاکید کرد: منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی هستیم تا با برنامه‌ریزی و تشکیل اردوهای مستمر حضوری قدرتمندانه در این مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان فوتوالی کشورمان راه‌اندازی مسابقات لیگ در کشور را یکی از راهکارهای توسعه بیشتر در این رشته دانست و گفت: علاوه بر راه‌اندازی لیگ برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی با عنوان جایزه بزرگ می‌تواند در این مسیر به ما کمک‌های شایانی کند.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار