سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: نظرات و تصمیمات رسمی تیم بسکتبال شهرداری گرگان توسط سخنگوی تیم اعلام خواهد شد و اظهارات آقای کبیر اظهارات شخصی ایشان به عنوان رئیس هیات بسکتبال گلستان است و هنوز هیچ تصمیم جدیدی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال پیش رو نگرفته‌ایم.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 18 May 2020

اظهارات «کبیر» اظهارات رسمی باشگاه نیست 

آرش فولادیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان درباره اظهار نظر «اسدالله کبیر» رئیس هیات بسکتبال استان گلستان و مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که اعلام کرد در فصل پیش‌رو حتما تیم‌داری خواهیم کرد، اظهار کرد: فرمایش و صحبت‌های ایشان نظر رسمی و قطعی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان نیست.

وی ادامه داد: آنچه نظر و تصمیم رسمی باشگاه است به صورت رسمی از سوی بندده به عنوان سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان به اطلاع شهروندان و رسانه‌ها خواهد رسید.

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان تصریح کرد: تقاضا دارم آنچه خبرنگاران پیگیری خواهند کرد بر این نکته توجه داشته باشند هر فرد دیگری در هر جایگاه درباره اتفاقات تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار نظر می‌کند، نظر شخصی است و نظر رسمی باشگاه نخواهد بود.

فولادیان با اشاره به اینکه شبانه‌روزی در خدمت خبرنگاران و رسانه‌ها خواهم بود، گفت: هر تصمیم جدید دیگری درباره تیم اتخاذ شود منوط به برگزاری جلسه شورای راهبردی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواهد بود و تاکنون جلسه جدید برگزار نشده و تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

وی تاکید کرد: همچنان مواضع قبلی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان برقرار است و هیچ تصمیم جدید دیگری اتخاذ نشده و در صورت تصمیم جدید به صورت رسمی از سوی باشگاه منتشر خواهد شد.

فولادیان در پایان گفت: این اظهار نظر آقای کبیر قطعا نظر ایشان به عنوان رئیس هیات بسکتبال استان است که دغدغه ایشان به طور حتم حضور یک تیم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که این دغدغه ارزشمند است اما موضوع رسمی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیست و تاکید می‌کنم که موضوع رسمی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان از سوی سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار