جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت که با هدف کاهش چشمگیر جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای رضایت مردم از ناجا و حرکت به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی، طرح پلیس هوشمند در یک برنامه منسجم سه ساله اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 10 May 2020

جانشین ناجا: پلیس ایران هوشمند می‌شود 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت که با هدف کاهش چشمگیر جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای رضایت مردم از ناجا و حرکت به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی، طرح پلیس هوشمند در یک برنامه منسجم سه ساله اجرا می‌شود.

سردار قاسم‌ رضایی امروز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گلستان اظهار داشت: پلیس هوشمند به معنی اقتدار بیشتر، آگاهی و اطلاعات به روز و مقابله سریع با قانون گریزان و مجهز بودن به فناوری و امکانات روز است.

وی بر لزوم کار زیربنایی و بنیادی در بهبود امور امنیتی و انضباطی در حوزه‌های مختلف ناجا تاکید کرد و گفت: طرح پلیس هوشمند که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده با بهره گیری از نقطه نظرات متخصصان و کارشناسان اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به رضایتمندی بالای مردم از نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: پلیس در شرایط مختلف مانند سیل، شیوع کرونا، نابسامانی‌های اقتصادی، اغتشاشات و کنترل مرزها مشغول انجام وظیفه بوده و بر همین اساس مردم قدردان فرزندان خود در ناجا هستند.

سردار رضایی اضافه کرد: نیروی انتظامی با افتخار اعلام می‌کند که موثرترین مولفه در تامین امنیت ملی بوده و با آحاد مردم، صنوف و دستگاه ها ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس به عنوان فرمانده تامین نظم و امنیت، خود را خادم مردم می داند گفت: ناجا برای تامین امنیت، باری را بر دوش می‌کشد که بخش اعظم آن مربوط به سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.

وی بیان کرد: تامین امنیت و پیشگیری از جرایم، مقوله حساس و پیچیده‌ای است که هیچ سازمانی به تنهایی قادر به انجام آن نیست و آحاد جامعه در آن نقش دارند.

در این مراسم و با احکام فرمانده ناجا از زحمات ۳۰ ساله سرتیپ دوم ستاد روح الامین قاسمی در نیروی انتظامی و خدمت ۱۱ ماهه به عنوان فرمانده انتظامی گلستان تقدیر و سرهنگ محمدسعید فاضل‌دادگر که پیش از این جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بود به عنوان فرمانده انتظامی گلستان معرفی شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور شب گذشته و در بدو ورود به گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان با تاکید بر اهمیت برقراری نظم و امنیت در تمامی ساعات شبانه‌روز در کشور اظهار داشت: همه باید در تولید و گسترش نظم و امنیت در جامعه تلاش کنند و لحظه‌ای غفلت باعث ایجاد ناامنی خواهد شد.

سردار رضایی اظهار داشت: دشمن از هر غفلتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند و با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف قصد پیاده کردن اهداف خود را دارد که در این حوزه هوشیاری نهادهای انتظامی و امنیتی بسیار مهم و اساسی است.

منبع/ پایگاه خبری پلیس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار