فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه مازندران گفت:۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه مردم گلوگاه به نیازمندان است که توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 10 May 2020

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه مازندران گفت:۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه مردم گلوگاه به نیازمندان است که توزیع شد.

سید حسن یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گلوگاهی ها در ماه مهمانی خدا، صحنه دیگری از همدلی و مواسات را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در دستگیری و کمک به نیازمندان خلق کرده و در گام دوم رزمایش «کمک مومنانه» از ۲ هزار نیازمند دستگیری کردند.

وی افزود: این روزها موجی از همدلی و وفاق در گلوگاه و سراسر ایران به چشم می خورد و همه ایران برای کمک به نیازمندان به خط شده است و اقشار مختلف در این کمک مومنانه حضور دارند.

یوسفی اظهار کرد: بسیجیان گلوگاه همچون همیشه پای کار هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار مسوولان، خیران و هیات‌های مذهبی در کمک و مواسات به نیازمندان سنگ تمام گذاشتند.

وی با اعلام اینکه توزیع نان رایگان در بین شهروندان گلوگاهی به همت خیران، اتحادیه خبازان و قنادان، فرماندهان پایگاه بسیج و اتاق و بسیج اصناف شهرستان اجرایی شد؛ افزود: این همه مهربانی و بخشش در ماه مبارک رمضان برگرفته از سخاوت هایی است که با الگوگیری از سیره و روش امام حسن(ع) صورت می پذیرد تا همه روزه های خود را با رحمت های گسترده شده، افطار کنند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه این کار خیر در راستای کمک مومنانه و گوش جان سپردن به فرمایشات رهبری در طرح مواسات است که در شهر و روستاهای گلوگاه اجرایی شد.

یوسفی گفت: توزیع نان رایگان در همه شهرستان و در شهر و روستاهای گلوگاه اجرایی شد تا گامی برای تحقق فرامین رهبری و کمک مومنانه به نیازمندان برداشته شود.

وی افزود: در مرحله اول کمک مومنانه یکهزار و ۶۸۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان گلوگاهی توزیع شد؛ در مرحله دوم ۲ هزار بسته و مرحله سوم کمک های مومنانه به مناسبت عید فطر در شهرستان گلوگاه اجرایی می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار