مدیرکل اوقاف گلستان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کاروان های نسیم کرامت در گلستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۴۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 09 May 2020

کاروان های نسیم کرامت در گلستان راه اندازی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کاروان های نسیم کرامت در گلستان راه اندازی شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر شنبه در آیین برگزاری انس با قرآن کریم همراه با جشن ولادت امام حسن (ع) در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان اظهارکرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) کاروان های نسیم کرامت در گلستان راه اندازی شده که در محلات مختلف شهرهای استان و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی حاضر می شوند تا از زحمات مدافعان سلامت تشکر کنند.

وی افزود: همچنین این کاروان ها، بسته های متبرکی از طرف آستان مقدس امامزادگان (ع) به عنوان تحفه تقدیم مسئولان بیمارستان و کادر درمان خواهند کرد.

سلیمانی فرد با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در ماه رمضان، گفت: طی این مدت، خیران به فرمان رهبری لبیک گفته و به آقا امام حسن مجتبی(ع) اقتدا کردند و با نسیم کرامت حسنی همراه شده و گرد و غبار را از چهره محرومان و مستمندان آبرومند گلستان زدودند.

وی بیان کرد: مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایانماه رمضان ۱۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از برنامه های دیگر اوقاف در این ایام به جزء خوانی قرآن کریم، پخش سرودها و نواهای انقلابی و مذهبی و انقلابی اشاره کرد.

منبع/ مهر 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار