عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مساله اقتصادی مشکل اصلی مردم است، در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حضور مدیران در کنار مردم از دردهای آن‌ها می‌کاهد.
کد خبر: ۷۸۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵ 16 September 2019

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به مشکلات مردم اظهار کرد: مساله اقتصادی مشکل اصلی مردم است و نباید شاهد تعطیلی هیچ واحد تولیدی در استان باشیم و این مساله منوط به همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حضور مدیران در کنار مردم از دردهای آن‌ها می‌کاهد، اما متاسفانه برخی از مدیران کمتر برای مردم وقت می‌گذارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری قم که در خط مقدم خدمت به مردم هستند، اقدام خوبی بود، این اقدام موجب ایجاد امنیت شغلی برای این نیروها شده است، باید بحث تبدیل وضعیت نیروها به بقیه ادارات قم نیز تسری پیدا کند.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت شاخص‌های استان قم اظهار کرد: برخی از شاخص‌ها به سرعت ارتقا پیدا کرده است، اما در برخی از این شاخص‌ها ارتقا را شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری دستگاه‌های اجرایی استان قم از وزارت خانه‌ها در زمینه بودجه سال آینده ضروری است، بودجه سال 99 در حال بسته شدن است، جلسه ای را با وزیر نیرو برای حل مشکلات استان در زمینه آب و برق خواهم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار