کد خبر: ۷۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 15 September 2019
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بویراحمد گفت: آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای به مدارس حاشیه شهر یاسوج به دلیل مشکلات عدیده آن‌ها دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، آناهیتا مرادیان با اشاره به تاثیرگذاری حوزه رسانه گفت:  آموزش ابتدایی حوزه گسترده در آموزش و پرورش‌هاست که این حوزه در شهرستان بویراحمد با توجه به مهاجرت‌ پذیری متمایز است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: یکی از مباحثی که در مهاجرت‌پذیری تاثیر دارد دانش‌آموزان است که امسال افزون بر ۳۳ هزار دانش‌آموز ابتدایی و ۴ هزار دانش‌آموز در حوزه پیش‌دبستانی این شهرستان سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.
وی با اشاره به پراکندگی مراکز روستایی گفت:  ۲۰۷ مدرسه شهرستان با معاون آموزگاری اداره می‌شود ککه خود نشان دهنده عمق سختی کار است.
این مسوول به وضعیت مدارس اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ مدرسه مستقل پسرانه و همین تعداد مدارس دخترانه داریم و تعدادی مدرسه روستایی مستقل زمینه شهری داریم که بیش از 2 هزار دانش‌آموز در حاشیه شهرها با مشکلاتی که وجود دارند تحصیل می‌کنند.
مرادیان به مدارس حاشیه شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: حدود ۸ تا ۱۰ مدرسه مستقل در حاشیه شهر یاسوج داریم که قریب به دو هزار تا سه هزار دانش‌آموز که اغلب  مهاجر هستند در این مدارس مشغول هستند.
معاون آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد با اشاره به نگاه آموزش و پرورش به مدارس حاشیه‌ شهرا و مشکلاتی که دارند، گفت: آموزش و پرورش به دلیل مشکلات ویژه به مدارس حاشیه شهر نگاه ویژه‌ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار