استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان به عنوان نگارستان ایران از تنوع قومیتی بالایی برخوردار است اظهار کرد : برقراری ارتباط هوایی با آسیای میانه موجب رونق تجارت , حمل و نقل و گردشگری می شود و باید تلاش کنیم این پروازها را افزایش دهیم.
کد خبر: ۷۶۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 10 July 2019

به گزارش تابناک گلستان دکتر هادی حق شناس  سه شنبه ۱۸ تیر در مراسم معارفه و تکریم مدیر کل فرودگاه های استان که با حضور مهندس امیر مکری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد , تصریح کرد: عملکرد فرودگاه های استان خصوصا در ایام سیل با ۱۷۰۰ سورت پرواز که کمک بزرگی به سیلزدگان بود شایسته قابل تقدیر است.
وی با اشاره به عملکرد فرودگاه های استان یادآور شد: طی مدت زمان فعالیت مدیر کل قبلی فرودگاه های استان مسیرهای پروازی گلستان از ۲۲ مسیر به ۶۴ مسیر ارتقا یافت که امیدواریم مدیر کل جدید باید مسیر های پروازی , خطوط جدید پروازی و ایمنی پروازها را رشد دهند.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد : گلستان به عنوان نگارستان ایران از تنوع قومیتی برخوردار است , لذا باید مسیرهای پروازی به آسیای میانه جهت تجارت , گردشگری و حمل و نقل افزایش یابد.
دکتر حق شناس گفت : ایجاد منطقه آزاد اینچه برون که دولت مصوبه آن را گذرانده و منتظر رای اعتماد نمایندگان مجلس هستیم و می تواند در کنار ارتقا فرودگاه های استان موجبات رشد و پیشرفت گلستان را فراهم آورد.
وی ادامه داد : از مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تقاضا داریم با توجه ویژه گلستان را جهت تکمیل ترمینال جدید , ساختمان پاویون و دو پارکینگ جدید در فرودگاه بین المللی گرگان یاری نمایند تا بتوانیم در هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه ها و خدمت رسانی بهتر به مردم باشیم.
لازم به ذکر است در این مراسم علی متانت بعنوان مدیر عامل فرودگاه های استان گلستان معارفه و از خدمات رامین آذری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار