معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : بنا به رای سومین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در سال جاری مجوز بند (ب) دو شرکت و یک دفتر خدمات مسافرتی به حالت تعلیق درآمد.
کد خبر: ۷۶۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 06 July 2019

به گزارش تابناک گلستان ؛ مهندس احمد تجری گفت : بنا به رای اعضاء در سومین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان در سال 98 ، 3 مجوز بند (ب) به حالت تعلیق در آمد.

وی با اعلام این خبر تشریح کرد: بنا بر رای جلسه 4 تیرماه 98 کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان مجوزهای بند (ب) دفتر خدمات مسافرتی "شادمهرگشت مینو" به مدیریت آقای احمد قزلسفلو واقع در شهر مینودشت به مدت 1 ماه از تاریخ ابلاغ رأی , شرکت خدمات مسافرتی "گل چشمه هیرکان" به مدیرعاملی آقای شعبان اعتصامی واقع در شهر گرگان به مدت 3 ماه از تاریخ ابلاغ رأی , شرکت خدمات مسافرتی " کهکشان هیرکان استرآباد" به مدیر عاملی خانم زهرا روشنی یساقی واقع در شهر گرگان از تاریخ ابلاغ رأی کمیسیون (12 تیرماه 98) به مدت 3 ماه تعلیق گردیدند.

تجری خاطر نشان کرد : در ماده 19 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات وزیران در تاریخ 1380/03/27 دفاتر تعلیق شده موظف اند در زمان تعلیق از قبولی تعهدهای جدید خودداری نماید و طبق دستورالعمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود.

معاونت گردشگری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند خواست تا آن را از طریق شماره 32224581-017 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار