سید خالق سجّادی گفت:بانک های عامل تمام اهتمام خود را جهت تسریع در روند پرداخت تسهیلات به سیل زدگان به کارگیرند.
کد خبر: ۷۵۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 15 June 2019

به گزارش تابناک گلستان ، سجادی دبیر کارگروه نظارت و بازرسی در ششمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی که روز شنبه 25 خرداد ماه برگزار گردید ، با اشاره به تمدید مهلت عقد قرارداد جهت پرداخت تسهیلات تا پایان تیرماه ، وضعیت معیشتی و اسکان افراد آسیب دیده از سیل و رانش و ... و در نظر گرفتن فرصت اندک ساخت و ساز تا فرارسیدن فصل پاییز و بارشها خواستاراهتمام بانکهای عامل جهت تسریع در روند پرداخت تسهیلات و فرآیند ساخت و ساز در مناطق سیل زده گردید.

در این جلسه مدیران امور شعب بانکهای عامل علّت وقفه پیش آمده در روند پرداخت تسهیلات را به روز رسانی سیستم بانک مرکزی و عدم ارسال شیوه نامه و دستورالعمل پرداخت از سوی بانک مرکزی به برخی بانکها اعلام نموده و افزودند: به محض بازگشایی سامانه عقد قرارداد از سوی بانک مرکزی و ابلاغ دستورالعمل اجرایی کار پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی عدم مراجعه برخی متقاضیان، مشکلات در زمینه نوع تضامین و ضمانت های زنجیره ای و ... را از سایر مشکلات موجود برشمردند.

در این جلسه مقرر گردید بانکهای عامل در خصوص خدمات رسانی به مردم شهرستان هایی که بانک موردنظر در آن شعبه ندارد تدابیری را اتّخاذ نمایند.

همچنین معاونین محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی استان نیز طی گزارشی مشکلات و مسائل موجود در حوزه های مسکن و کشاورزی را مطرح نمودند.

در این جلسه مدیرکل و معاون دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، مدیران امور شعب و نمایندگان بانکهای عامل ، دستگاه های نظارتی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی استان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار