معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از ابلاغ تعرفه های مصوب برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در دفاتر پیشخوان دولت بصورت سراسری و یکپارچه خبر داد .
کد خبر: ۷۵۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 03 June 2019

به گزارش تابناک گلستان ، علی اصغر اصغری گفت : در راستای اجرای مصوبات شورای عالی هماهنگی امور اقتصادی و بمنظور ایجاد هماهنگی در تعیین تعرفه های خدماتی دفاتر پیشخوان دولت و با عنایت به پیشنهاد واصله از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع پیشنهاد دهنده موضوع ، بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار ، تعرفه های مصوب جدید خدمات پیشخوان ممهور به مهر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان جهت آگاهی و ابلاغ به مراجع ذیربط اعلام گردید .

این مقام مسئول با بیان این که جدول کامل نرخهای مصوب اعلامی جهت اطلاع و آگاهی شهروندان در پورتال این سازمان به آدرس gol.mimt.gov.ir قرار داده شده ، افزود : در نرخهای محاسباتی مصوب در دفاتر پیشخوان دولت کلیه موارد مرتبط با هر تعرفه از قبیل حق فنی، استعلام کد پستی و ثبت احوال، ارسال پیام کوتاه، کارت pvc، سهم دفاتر و مالیات بر ارزش افزوده، پست خزانه و ...... لحاظ گردیده است .

وی در ادامه گفت : در این دفاتر خدماتی مربوط به سازمانها، ادارات و نهادهایی از قبیل سازمان ثبت احوال، سازمان امور مالیاتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان بازنشستگی، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب، شهرداریها و .... ارائه میگردد.

اصغری همچنین با اشاره به اهمیت حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولید کنندگان ، بر اعمال نظارتهای لازم بر این مراکز توسط بازرسان این سازمان تاکید نموده و رعایت تعرفه های ابلاغی توسط این مراکز را الزامی دانست.

وی در خاتمه افزود ، اخذ هرگونه مبالغ اضافی تحت هر عنوان توسط این مراکز تخلف محسوب و در صورت مشاهده ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار