در آئینی با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی یادمان شهدای گمنام تیپ امیرالمومنین(ع) ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۷۴۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 25 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ به میمنت سالروز فتح خرمشهر و با حضور حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی یادمان شهدای گمنام تیپ امیرالمومنین(ع) ایلام افتتاح شد.

در این آئین سرهنگ جمال شاکرمی افتتاح  یادمان شهید گمنام در تیپ امیرالمومنین (ع) را ماندگاری یاد و نام شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در میان پاسداران و بسیجیان و انتقال این فرهنگ و یاد و نام به آیندگانی است که فردای ایران در دستان آنان خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به فتح خرمشهر اشاره و یادآورشد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌های اسلامی است و ارزش‌های اسلامی نیز در یاد و نام و فرهنگ شهدا محقق شدنی است.

شاکرمی افزود: بهترین و نیکوترین تعبیر از فتح خرمشهر را در بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس سره) می‌توان یافت که آن امام فرزانه فرمودند «فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌های اسلامی است. خرمشهر شهر لاله‌های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی در ادامه گفت: اگر امروز در هر شهر و روستا به گلزار شهیدان گذر کنیم و و برای شهدا یادمان می‌سازیم تا فرهنگ ایثار و شهادت آنان را به نسل آینده انتقال دهیم و تاریخ نقش بسته بر سنگرها را مرور کنیم از قبل امنیتی است که فاتحان خرمشهر برایمان به میراث گذاشته‌اند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار