سرمربی تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان با بیان این که تیمش هم اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد ، گفت : هدفمان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان رسیدن به پله های بالای جدول است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به پله دوم صعود کنیم .
کد خبر: ۷۴۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 24 May 2019

راشین حمیدی پنجشنبه شب بعد از برد 5 بر صفر تیمش مقابل سپیدار قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افزود : در نیمه اول موقعیت گل نداشتیم اما در نیمه دوم تاکتیک ها و نکاتی که برای بازیکنانم بازگو کردم باعث شد تا به گل های پی در پی دست یابیم.
وی گفت : باتوجه به اینکه در نیمه دوم بازی ، اکثر موقعیت های گل زنی در دستان تیم ما بود من انتظار گل بیشتری از بازیکنانم داشتم ، به هر حال بازی خوبی بود و از بازیکنانم راضی هستم .
سرمربی تیم بانوان راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه تیم سپیدار قائمشهر تیم یکدست و خوبی است ، افزود : تیم سپیدار قائمشهر به نسبت نیم فصل اول بهتر بازی کرد و تیم یکدستی است .
حمیدی با اعلام اینکه هدفش از بازی های لیگ برتر رساندن تیم به بالای جدول است ، گفت که با تاکتیک های که برای بازیکنانش به کار می برد ، تمام تلاشش را می کند تا به پله دوم جدول صعود کنند.
وی در خصوص داوری بازی هم گفت : به نظرم همیشه در داوری اشتباهاتی وجود دارد و داور می توانست 2 کارت زرد را به بازکنان ما نشان ندهد.
سرمربی تیم بانوان راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه بازی بعدی تیمش مقابل همیاری آذربایجان غربی است ، افزود : تیم همیاری آذربایجان غربی تیم جنگجو و خوبی است و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در این مسابقه هم سه امتیاز را کسب کنیم .
** امتناع از مصاحبه به خاطر مصدومیت بازیکنان
در همین حال سرمربی تیم سپیدار قائمشهر به دلیل باخت های مکرر تیمش و همچنین مصدومیت چند تن از بازیکنان در حین بازی از مصاحبه با خبرنگار ایرنا امتناع کرد .
سارا آذری در پاسخ به خبرنگار ایرنا که از او در باره وضعیت داوری در حالی که بازی خشن حریف سبب مصدومیت بازیکنانش شده بود ، در حالی که به نظر می رسید ناراحت است ، گفت : به دلیل مصدومیت بازیکنانم نمی توانم در باره بازی و بقیه مسایل اظهار نظر کنم .
تیم سپیدار قائمشهر که در نیمه اول با دفاع نسبتا خوب بازیکنانش یک گل از حریف دریافت کرده بود ، غلبه احساسات بر بازیکنان و مصدوم شدن تعدادی از آنها در نیمه دوم سبب شد تا چهار گل دیگر در این نیمه وارد سبدش شود.
حملات تیم راهیاب ملل مریوان در نیمه دوم به سمت دروازه تیم سپیدار قائمشهر باعث شد تا بازیکنان سارا آذری برای دفاع از دروازه خود دچار خطا شوند و همین موضوع نیز داور را واداشت تا به یک یاز بازیکنان تیم میزبان کارت زرد نشان دهد.
بازیکنان سپیدار قائمشهر که دفاع از دروازه را خطا نمی دانستند به داوری اعتراض کردند که در نتیجه این اعتراضات منجر به دریافت کارت زرد یکی از بازیکنان تیم سپیدار قائمشهر شد و آنان هم این عمل داور را ناداروی توصیف کردند.
در نیمه دوم بازی چند تن از بازیکنان تیم سپیدار قائمشهر مصدوم شدند که یکی از این بازیکنان با آمبولانس و دیگری با برانکارد به بیرون از زمین هدایت شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار