مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری دهنه محمد آباد علی آباد کتول با اعتبار یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 12 May 2019

به گزارش تابناک گلستان ؛ پشنبه 21 اردیبهشت ماه 98  مهندس  ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود:  عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری دهنه محمد آباد شهر فاضل آباد ( امام زاده شیخان ) با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی  درروستای محمد آباد کتول شهرستان علی آباد  آغاز شد.

وی به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و افزود: در عملیات اجرایی این فاز 8 عدد سکوی مالون 3 عدد آلاچیق  پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود : این اداره کل در سال گذشته اقدام به احداث 8 چشمه سرویس بهداشتی در دهانه محمدآباد و آبخوری آن با اعتبار 1050 میلیون ریال کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد : این اداره کل در سال بعد مبلغ 12500 میلیون ریال جهت تکمیل زیر ساخت های گردشگری دهنه محمد آباد پیش بینی کرده است  که در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

گفتنی است ؛ بقعه شریف امام زاده شیخان واقع در روستای محمد آبادکتول از توابع شهر فاضل آباد و بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول است که در دل طبیعت سر سبز و جنگلهای با طراوت دهنه محمد آبادکتول (کفشگیری) کیلومتر ۷ شهر فاضل آباد قرار دارد ،که از طرف شرق به جنگل عباس آرام و از سمت غرب به رودخانه محمد آباد کتول(کفشگیری) و دره آبدوان( آدوان) منتهی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار