سومین تورصنعتی ویژه مدیران واحدهای تحقیق و توسعه(R&D) شرکت های تولیدی استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 05 May 2019

به گزارش تابناک گلستان ، سومین تور صنعتی مدیران واحدهای تحقیق و توسعه(R&D) شرکت های تولیدی استان گلستان به دعوت اداره صنعت، معدن و تجارت علی آبادکتول و با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل اسفندیاری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این تور با اشاره به نقش و اهمیت تحقیق و توسعه در رونق تولید گفت: امروزه واحدهای موفق صنعتی با تکیه بر دانش و اطلاعات از گردنه های سخت عبور، رونق اقتصادی و افزایش رفاه را موجب خواهند شد.

وی با اشاره به موفقیت کارآفرینان بخش خصوصی این شهرستان در دستیابی به تکنولوژی های نوین و همچنین افزایش توان رقابتی خویش در بازارهای هدف صادراتی، برگزاری تورهای صنعتی را ابزاری برای به اشتراک گذاری دانش و حل مسائل و مشکلات مشترک صنعتگران عنوان کرد.

اسفندیاری تصریح کرد: این تور صنعتی با بازدید مدیران واحدهای R&D استان گلستان از شرکت تولیدی خمیر کاغذ تسکا به عنوان پیشرو در صنعت تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی در کشور آغاز و با بازدید از شرکت بافه سیم گلستان از شرکت های موفق استان در تولید سیم، کابل و لامپ های LED ادامه یافت.

رییس صنعت معدن تجارت شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: مدعوین در بخش پایانی این تور صنعتی با حضور در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان علی آباد کتول به بررسی آسیب ها و ارائه راهکارهای عملیاتی درجهت رونق تولید پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار