مدیرکل شرکت غله استان مرکزی اعلام کرد
 تابناک مرکزی - مهندس حسنی مدیرکل شرکت غله استان مرکزی گفت: با توجه به بارش مناسب بهاره پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در استان از رشد ۲۰ برخوردار باشد.
کد خبر: ۷۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 02 May 2019
 پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی خرید گندم و دانه‌های روغنی در استان مرکزی/ راه‌اندازی ۳۲ مرکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی 
جواد حسنی مدیرکل شرکت غله استان مرکزی در حاشیه اولین کارگروه گندم، آرد و نان استان مرکزی با موضوع "خرید گندم و دانه‌های روغنی در سال ۹۸ در اراک در جمع خبرنگاران، گفت: خرید تضمینی گندم از اواخر خردادماه در استان مرکزی از شهرستان‌های ساوه و زرندیه آغاز و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

حسنی اظهار کرد: امسال ۳۲ مرکز خرید تضمینی گندم برای ارائه خدمات به کشاورزان در شهرستان‌های استان پیش‌بینی‌شده است و این مراکز قبل از شروع خرید گندم از لحاظ امکانات و میزان آمادگی توسط تیم‌های کارشناسی، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اصلی عضو کمیته خرید گندم بازدید و کنترل خواهند شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم و سه هزار تن دانه روغنی مازاد تولید از کشاورزان استان خریداری شد.

مدیرکل شرکت غله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به بارش مناسب بهاره پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال زراعی جاری در استان از رشد ۲۰ برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه ۵۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از گندم کاران استان خریداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار