کد خبر: ۷۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 03 April 2019

فرهنگیان شهرستان آق‌قلا با راه‌اندازی پویش «یک بسته محبت» قصد دارند لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان گلستان را با کمک عموم مردم فراهم کنند.

جمعی از معلمان و فرهنگیان شهرستان سیل‌زده آق‌قلا زیر نظر اداره آموزش و پرورش این شهرستان پویش «یک بسته محبت» را راه‌اندازی کردند. اعضای این پویش در فراخوانی از عموم مردم درخواست کرده‌اند برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان سیل‌زده در این حرکت خیرخواهانه سهیم شوند.

در بخشی از فراخوان این پویش آمده است: «وقتی همه‌ی ما مثل هر سال مشغول آماده‌سازی مقدمات عید نوروز بودیم و سفره‌های رنگارنگ و پرمهر هفت‌سین را در خانه‌های خود پهن می‌کردیم، تقدیر این چنین رقم خورد که سین هشتم عید عزیزان ما «سیل» باشد. خانواده‌ بزرگ و مهربان فرهنگی با محوریت کارکنان اداره و مدارس شهرستان آق‌قلا دریافته است که آسیب‌های زیادی به فضای فیزیکی مدارس و وسایل آموزشی آن وارد شده است که با همکاری اداره نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و بیمه معلم جبران خواهد شد. اما موضوعی که نیازمند همراهی شما مردم عزیز است، تهیه‌ لوازم‌التحریر دانش‌آموزان سیل‌زده است. پویش «یک بسته محبت» با همراهی شما عزیزان دست نوازشی خواهد بود بر چهره‌ پر امید آینده‌سازان این مرز و بوم.»

این پویش با اعلام شماره حساب ۴۱۵۰۱۷۷۸۱۵۰۰۲ متعلق به صندوق تعاون و امداد آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت 5892101165149937
به نام مصطفی فیروزکوهی نزد بانک سپه، از عموم مردم خواسته تا در این اقدام خیرخواهانه سهیم شوند. قرار است در این پویش 4 هزار بسته لوازم‌التحریر هرکدام به ارزش 40 هزار تومان به دانش‌آ»وزان مناطق سیل‌زده استان گلستان اهدا شود.

«یک بسته محبت» برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار