رییس جمهور در جمع اهالی روستای چن سبلی آق قلا گفت :ملت ایران در غم و رنج مردم مناطق آسیب‌دیده از سیل شریک هستند و امروز همه در ایران به فکر مردم شهرها و روستاهایی هستند که روزهای سختی را گذرانده‌اند.
کد خبر: ۷۲۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 27 March 2019

به گزارش تابناک گلستان؛ حسن روحانی گفت: می دانیم سیل و مشکلات همیشه سخت بوده و در روزهای اول سال و عید سخت‌تر است. مردم این منطقه خود را برای دید و بازدید از روستاهای اطراف و اقوام‌ آماده کرده بودند که با این مشکلات مواجه شدند؛ اما نباید آن را به فال بد تلقی کنند.

رئیس جمهور اظهارداشت: درست است که شما در غم و رنج و مشکلات بودید و هستید، اما اصل باران خداوند نعمت برای همگان است ولو اینکه برای عده‌ای از مردم سختی و مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ خداوند این را جبران خواهد کرد.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت به عنوان خادم و نماینده مردم وظیفه خود می‌داند که با تمام توان در کنار شما باشد و به شما قول می‌دهم همه روستاها و جاهایی که در استان گلستان رنج و خسارت دیدند را به حول و قوه الهی و با کمک مردم، درست خواهیم کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئول است همه خانه‌هایی که آسیب دیده و خانه‌هایی که نمی‌شود در آن زندگی کرد را تخریب کرده و خانه‌ها از نو برای مردم بسازد.

دکتر روحانی تصریح کرد: در این زمینه علیرغم اینکه برای ما سال سختی از نظر بودجه و مشکلات است، اما در عین حال از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح وزیر کشور و دیگر مسوولان در جریان روند امداد رسانی و اسکان موقت مردم و تلاش‌های انجام شده قرار گرفت.
دکتر روحانی همچنین پس از گفتگو با مردم و از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار