رئیس کل دادگستری گلستان خطاب به مدیر کل جدید بازرسی استان؛ برای پاسخگویی و دسترسی آزاد به اطلاعات در دستگاه ها تلاش کنید .
کد خبر: ۷۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 19 February 2019

به گزارش تابناک گلستان ، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان گفت:  امروز  مسئولان در سطح کلان کشور برای رونق تولید  کار می کنند اما علیرغم این تلاش ها ، برخی کارشناسان در دستگاه های اجرایی در مسیر تولید دست اندازی می کنند.

هادی هاشمیان افزود : در دسترس نبودن اطلاعات مورد نیاز  مردم و پاسخگو نبودن برخی کارشناسان  از عللی است که تولید کنندگان و مراجعان به دستگاه ها را ناراضی می کند .

هاشمیان با تاکید بر این وظیفه ما در شرایط امروز کشور تلاش برای جلوگیری از بیکرا شدن حتی یک کارگر است گفت : مهم ترین اولویت مدیر کل جدید سازمان بارزسی استان تلاش برای دسترسی آزاد اطلاعات دستگاه ها برای مراجعان و افزایش نظارت هابه ویژه در بخش های پولی و بانکی خواهد بود تا تولید کنندگان و سرمایه گذاران بین ادارات پاسکاری و معطل نشوند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود ضعف نظارت را یکی از مهم ترین آفت های مدیریت برشمرد و گفت : نبود نظارت و کمرنگ بودن اقدامات نظارتی ، امکان تخلف را در دستگاه ها افزایش می دهد و هم مردم را ناراضی می کند .

هادی هاشمیان  در ادامه سخنان خود  گفت : سازمان بازرسی می تواند به عنوان مشاور امین استاندار عمل کند و  مسئولان در عزل و نصب مدیران از کمک این سازمان بهره مند شوند  .

امروز در مراسمی محمدتقی حاجی مشهدی به عنوان مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان معرفی و حجت الاسلام موسی فتوحی هم با خداحافظی از گلستان ،سکاندار سازمان بازرسی استان سمنان شد .

منبع : دادگستری کل گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار