مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین اختتامیه سی و هفتمین فیلم فجر در استان گلستان که در عصر پنج شنبه ١٨ بهمن ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برپا شده بود ، گفت: سینما توانست انقلاب اسلامی را بر پرده نقره‌ای خود نشان دهد.
کد خبر: ۷۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 09 February 2019

به گزارش تابناک  گلستان، عادله کشیری به عنوان نمونه با اشاره به دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و « ٢٣ نفر» که در استان گلستان اکران شدند، اظهار کرد: این دو فیلم جلوه ای از سینمای ارزشمند انقلاب اسلامی بود که به هنری ترین و زیباترین شکل قصه های خود را روایت کردند.

وی با اشاره به تاثیر سینما بر ذهن و روح جامعه، گفت: سینما هنری آمیخته با هنرهای دیگر است که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارد و نقش بسزایی در رشد و توسعه و تعالی جامعه را ایفا می کند.

این مدیر استانی ضمن قدردانی از مردم هنردوست استان گلستان و عوامل برپایی این رخداد هنری در دو مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمایی کاپری، گفت:

مفتخر هستیم که چندین سال همزمان با تهران جشنواره فیلم فجر را در استان گلستان برگزار می کنیم و خرسندیم که ۱۲ هزار نفر به تماشای ١٢ فیلم سودای سیمرغ یک در استان گلستان نشستند.

در پایان برنامه پس از تقدیر از « مسعود امامی» و «فاطمه صغرا ذهبی» که سال ها برای انجمن سینمای جوان گرگان و هنر سینما در استان گلستان زحمت کشیدند حاضران در آیین اختتامیه به تماشای فیلم « بیست و سه نفر» نشستند.

منبع : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار