رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان با بیان این که ۵۴ واحد صنعتی در گلستان احیا شد، از کسب رتبه سوم گلستان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 97در کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 28 January 2019

به گزارش تابناک گلستان ، حسینقلی قوانلودر یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 444 میلیارد تومان به 101 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده که بخش عمده ای از آن پس از شهریور ماه جاری صورت گرفته است.

قوانلو گفت: از استان های موفق در کارگروه موانع رفع در سال ۹۵ بودیم و حدود ۷۲۶ میلیارد تومان تسهیلات را به ۷۰۰ واحد صنعتی پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ با ۹۴۳ میلیارد تومان توانستیم رتبه چهارم را به دست آوریم و طی امسال با پرداخت ۵۵۳ میلیارد تومان رتبه سوم را در پرداخت تسهیلات رونق تولید داریم.

قوانلو گفت: میانگین نرخ بیکاری ما در بهار چهار درصد، در تابستان سه درصد و پاییز ۲.۵ درصد است که شاهد کاهش نرخ بیکاری هستیم.

قوانلو نرخ بیکاری استان را در ۹ ماهه جاری تک رقمی عنوان کرد و افزود: طی ۹ ماه امسال نرخ بیکاری استان زیر ۱۰ درصد و به ۹.۸ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ و ۹۷ حدود ۵۴ واحد صنعتی ما با اشتغال ۸۸۴ نفری احیا شد.

قوانلو گفت: در بهره برداری واحدهای صنعتی ۵۴۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش صنعت استان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: دستگاه های مصرفی استان همکاری خوبی با واحد های تولیدی داشته اند و امیدواریم با تداوم این تعامل شاهد رونق اشتغال واحد های تولیدی باشیم.

منبع : سازمان صمت گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار