قوانلو گفت: ۵۴ واحد صنعتی در استان گلستان احیا شدند که این واحدها زمینه اشتغال 884نفر را فراهم نمودند.
کد خبر: ۷۰۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ 27 January 2019

به گزارش تابناک  گلستان، حسینقلی قوانلو در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفتیم و این شرایط سختتر از شرایط جنگ نظامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان ادامه داد: در جنگ اقتصادی بسیاری از موارد دیده نمیشود و متاسفانه دشمنان را نیز نمیبینیم و در شرایط دوران دفاع مقدس نشان هجمههای نظام به سمت حمایت از رزمندگان ما بود و امروز باید قبول کنیم که دشمن اصالت نظام را هدف قرار داده و همه باید در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرتلاش باشیم.

قوانلو به پاتک به دشمن در جنگ اقتصادی تاکید کرد و افزود: در این شرایط باید اقدامات اتفاق افتاده را بیان کنیم و مردم را نسبت به آینده نظام امیدوار کنیم، در دوران دفاع مقدس در عملیاتها شکستهایی داشتیم و اراضی نیز از دست دادیم ولی هیچگاه این مسائل بولد نشد تا مردم نسبت به دوران دفاع مقدس ناامید نشوند.

وی با بیان اینکه رسانهها نیز امروز در شرایط جنگ اقتصادی باید مانند دوران دفاع مقدس عمل کنند، افزود: بیش از 12 برنامه مصوب داشتیم که به ستاد برگزاری ایام دهه فجر استان اعلام کردیم که شامل همایش تبیین و نقش بازاریان و صنعتگران در پیدایش انقلاب در مینودشت، برگزاری جشن انقلاب در کلاله، همایش صنایع پیشرفته به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، تبیین مدیریت جهادی در مقابله با تحریمها و همایش چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهار دهه صادرات غیرنفتی است.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان بابیان اینکه با توجه به ایام فاطمیه در چند روز میتوانیم جشنهای انقلاب را برگزار کنیم، گفت: یادواره شهدای اصناف و بازاریان در بندرترکمن، دیدار با خانواده شهدا، معرفی چهل واحد صنعتی بزرگ از دیگر برنامههایی این سازمان برای چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

قوانلو با بیان اینکه در قبل از انقلاب چند کارخانه پنبه پاکنی بیشتر نداشیم، افزود: تقریبا یک هزار واحد صنعتی در استان فعال است که بیشتر آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به بهرهبرداری رسید.

وی با بیان اینکه 31 واحد صنعتی با 334 میلیارد تومان سرمایهگذاری و514 نفر اشتغالزایی با حضور رئیس جمهور در استان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به بهرهبرداری رسیده است، افزود: بزرگترین واحد آن واحد شورابه ید بود و طرح توسعه واحدهای بانیار پلیمر، آلیا و یاس پلاس از دیگر پروژههایی بزرگی بود که در آن زمان اتفاق افتاد.

منبع : سازمان صمت گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار