استاندار گلستان تأکید کرد: با همکاری فرمانداران و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، در هر شهرستان یک نقطه، دو نقطه در گنبد و سه نقطه در گرگان و در مجموع 20 نقطه در استان برای پاکسازی در دستور کار قرار گیرد تا اقدامات مشابه طرح شهید شوشتری در آن ها انجام شود.
کد خبر: ۷۰۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 20 January 2019
به گزارش تابناک گلستان سید مناف هاشمی عصر امروز یکشنبه 30 دی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: همه ظرفیت های 5 کمیته این شورا باید به کار گیری شود. 
وی با اشاره به تعیین نقاط اولویت دار در راه های ارتباطی استان با استانهای دیگر برای ایجاد پاسگاه افزود: باید اقدامات لازم در سه نقطه تعیین شده در شهرستان های رامیان، آزادشهر و گالیکش در اسرع وقت با مدیریت فرمانداران و همکاری فرماندهان انتظامی این شهرستانها انجام شود. 
استاندار گلستان بر ضرورت سرکشی و نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تأکید و خاطرنشان کرد: تیم های راستی آزمایی و ارزیابی، از همه کمپ های استان بازدید خواهند کردند و گزارش ها را برای بررسی مشکلات به شورا ارائه می نمایند. 
هاشمی اظهار کرد: همه تلاش ها و اقدامات در همه حوزه ها و توسط همه دستگاه ها باید در راستای ایجاد اشتغال و نشاط آفرینی در جامعه باشد. 
وی گفت: ایجاد اماکن ورزشی و اماکن تفریحی و سرگرمی های مفید برای جوانان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد و البته انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی نیز در این زمینه لازم و ضروری است. 
در این جلسه، فرماندهی انتظامی استان از افزایش 140 درصدی کشفیات استان در سال جاری خبر داد. 
گفتنی است، در ابتدای جلسه، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، فرماندار کردکوی، شهردار گرگان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گزارشی از اقدامات انجام شده خود ارائه کردند.
منبع : استانداری گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار