معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت : با اعلام نرخ مصوب محصولات لبنی ، قیمت حداکثری فروش شیر خام و دیگر فرآورده های لبنی برای مصرف کنندگان در بازار اعلام شد .
کد خبر: ۶۹۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 12 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص نرخ ثابت و مصوب شیر خام و محصولات لبنی در بازار گفت : با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و اهمیت تصویب قیمت شیر خام به عنوان کالای اساسی بر حسب لزوم حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، قیمت نهایی آن مطابق فرآیند تصویب و ابلاغ گردید.

این مقام مسئول افزود، حداکثر قیمت شیر خام کیفی درب واحد دامداری با مشخصات 3.2 درصد چربی و بار میکروبی زیر یکصد هزار ، معادل 20 هزار ریال تعیین گردید و به ازای هر یک دهم درصد کاهش یا افزایش چربی معادل 200 ریال به قیمت خرید مصوب کم یا اضافه می گردد.

معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان در ادامه گفت : با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه و همچنین اهمیت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، کلیه واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی شیر و محصولات لبنی ملزم به رعایت قیمت مصوب به همراه درج قیمت بوده و با هرگونه اعمال مغایر اعم از گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و... با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

اصغری با بیان این که تمامی قیمتهای مصوب محصولات لبنی حداکثری بوده و عرضه ی این محصولات با قیمت پایین تر به مصرف کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر است ، افزود : در همین راستا قیمت 14 قلم محصول لبنی پر مصرف شامل شیر، ماست و پنیر مطابق جدول ذیل مصوب گردیده که برای کلیه واحدهای تولیدی و عرضه کننده لازم الاجرا میباشد.

وی ضمناً از تمامی شهروندان گرامی خواست ضمن دقت در هنگام خرید در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف احتمالی موارد را سریعاً به سامانه ی گویای 124 ستاد خبری گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار