مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به فعالیت ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانه راهداری گفت: اجرای طرح زمستانه راهداری از امروز به مدت ۳ ماه در محورهای کوهستانی استان گلستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 09 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از تسنیم ، مهدی میقانی ظهر امروز در حاشیه آغاز طرح زمستانه راهداری در استان اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری از امروز در استان آغاز شده و این طرح به مدت 3 ماه در محورهای کوهستانی و برف‌گیر و جاده‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: 350 راهدار با استفاده از 150 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در این طرح در جاده‌های استان شرکت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: برای آماده‌سازی ناوگان ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری مانند نمک‌پاش‌های مکانیزه و تیغه برف‌روب و تهیه قطعات، لاستیک و غیره و تامین سوخت و روغن با اعتبار بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هزینه شده است.

میقانی با بیان اینکه این طرح زمستانه از 15 آذر ماه و همزمان با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف و باران آغاز می‌شود، ادامه داد: سال گذشته سازمان راهداری در راستای نوسازی و ارتقاء ماشین‌آلات، 13 دستگاه تویوتا هایلوکس به استان تحویل داده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده امسال هم برای خرید یک دستگاه کامیون مجهز به تجهیزات مکانیزه اعتباری بیش از یک میلیارد و 88 میلیون تومان تخصیص و خرید این خودرو در حال انجام است که برای راهداری زمستانه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 1521 کیلومتر محور و 696 گیلومتر گردنه برف‌گیر دارد که سالانه  150 دستگاه ناوگان، فعالیت‌های راهداری راه‌های استان را پوشش می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار