مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: کمیته امداد در استان گلستان امسال برنامه ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 18 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از تسنیم، اسکندر اسکندری ظهر امروز در بازدید مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد کشور اظهارداشت: سال گذشته بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار برای کمک ساخت یا بهسازی مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان گلستان اختصاص یافت.

وی افزود: امسال نیز این میزان اعتبار افزایش چشمگیری داشته و کمیته امداد در استان گلستان امسال برنامه ساخت 300 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش را آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه امضاء شده بین رییس کمیته امداد کشور و استاندار گلستان، ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در استان در برنامه قرار گرفته و آغاز شده است.

اسکندری گفت: براساس این تفاهم‌نامه اکنون ساخت و بهسازی 300 واحد مسکونی مددجویان در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به تعمیرات 425 مسکن شهری و روستایی با اعتبار بیش از یک میلیارد و 175 میلیون تومان گفت: 159 مددجوی روستایی تحت حمایت کمیته امداد‌ استان با تخصیص 2 میلیارد و 403 میلیون تومان اعتبار، خانه‌دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: همچنین برای حل مشکل مسکن مددجویان اقدام به خرید و ساخت 54 مسکن شهری با اعتبار 2 میلیارد و 690 میلیون تومان کرده‌ایم.

به گفته وی، کمیته امداد‌ استان گلستان خدمات مسکن مددجویی اعم از ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات و ساخت فضاهای جانبی را از محل منابع امدادی، صدقات، زکات و کمک خیران و نیکوکاران سطح استان تأمین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار