رئیس اتحادیه نانوایان استان قم:
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم گفت: قیمت نان با توجه به هزینه های جاری عادلانه نبوده و باید مورد بازنگری دوباره قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 16 November 2018

به گزارش تابناک قم، اکبر زارعی درهمایش ملی روز نان در تالار مرکزی شهر افزود: با وجود تورم موجود ، دولت بدون در نظر گرفتن هزینه های جاری نانوایان ، تعیین قیمت کرده و باید بداند عامل بسیاری از مشکلات به وجود آمده در کیفیت و بسیاری مسائل دیگر از همین قیمت پایین نان است.

وی این صنف را نیازمند توجه بیشتری از طرف دولت دانست و گفت: امروز نانوایان خواستار توجه بیشتری از طرف دولت بوده و یکی از این موارد حذف 4 درصد سختی کار در پرداخت از طرف کارگر و کارفرما است.

وی گفت: اگر می خواهیم نان خوب در جامعه عرضه شده و مردم و نانوایان هر دو راضی از این محصول باشند باید توجه بیشتری به این صنف شده و مشکلات موجود از طرف دولت هر چه سریع تر برطرف شود.

زارعی افزود: نانوایان همیشه بدون چشم داشتی در تمام صحنه ها حضور داشته و نشان داده اند، کم توقع ترین صنف درکشور بوده و امیدواریم قدردان این افراد باشیم.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم تاکید کرد: این صنف نیازمند بررسی و برطرف شدن مشکلات جاری اقتصادی بوده و نباید مسئولان و مدیران نسبت به این قشر حامی دولت و نظام بی توجه باشد.

درحال حاضر 900 نانوایی در سطح استان قم فعالیت می کنند که 603 نانوایی دولتی بوده و از آرد یارانه ای استفاده می کنند و بقیه نانوایی های آزادپز هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار