هفته سیزدهم لیگ دسته یک از شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 16 November 2018

هفته سیزدهم لیگ‌ دسته یک، شنبه با انجام سه بازی و یک‌شنبه با انجام چهار بازی برگزار خواهد شد. در هفته‌ای که گذشت، لیگ یک باز شاهد تغییر و استعفا بود. نود ارومیه که در چند هفته اخیر توانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد، شاهد استعفای سرمربی و مدیرعاملش بود. در این هفته خونه به خونه بابل و گل ریحان البرز استراحت دارند و بازی نمی‌کنند. برنامه هفته سیزدهم لیگ‌ دسته یک به شرح زیر است:

شنبه ۲۶ آبان

ملوان – مس کرمان ساعت ۱۴:۳۰

رقابت صدرنشین و قعرنشین لیگ باید از جذابیت خاصی برخوردار باشد. مسی‌های کرمان که هفته گذشته برابر سرخ‌پوشان پاکدشت با وجود داوری پربحثی که در آن بازی بود سه بر یک مغلوب شدند، این هفته برای حفظ صدرنشینی به پیروزی این بازی احتیاج زیادی دارند. ملوان بندر انزلی نیز به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و با ۵ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند. در چهارده تقابل این دو تیم ۷ برد نصیب ملوان شده و چهار بازی به تساوی انجامیده است و سه بازی با برد مس کرمان به پایان رسیده است.

سرخ‌پوشان پاکدشت – شهرداری ماهشهر ساعت ۱۴:۳۰

شاگردان فرهاد کاظمی در پاکدشت هفته گذشته را با پیروزی بر صدرنشین مسابقات،‌ مس کرمان پشت سر گذاشتتند و این هفته برابر شهرداری ماشهری قرار می‌گیرد که روزهای بهتر را سپری می‌کند. شاگردان داوود مهابادی هفته گذشته را با پیروزی بر مس رفسنجان پشت سر گذاشتند. با توجه جایگاه دو تیم در جدول، پیروزی هر یک از دو تیم می‌تواند ارتقای قابل توجهی در جدول برای‌شان فراهم کند.

کارون اروند خرمشهر – نود ارومیه ساعت ۱۵:۳۰

این هفته لیگ دسته یک باید شاهد مصاف دو تیمی باشیم که در این مدت تحولات جالبی را پشت سر گذشتند. کارون اروند خرمشهر با استعفای اکبر میثاقیان مواجه شد و در ادامه تعدادی از بازیکنانش با این که قرارداد داشتند بعد از کناره‌گیری میثاقیان از باشگاه خارج شدند. از طرفی دیگر نود ارومیه با توجه به نتایج خوبی که گرفته بود به بهانه حمایت نکردن مسوولان استانی با استعفای وحید بیاتلو و یحیی بهاری سرمربی و مدیرعامل‌شان مواجه بود. ضمنا چند روزی است که تمرینات نود ارومیه هم برگزار نمی‌شود و باعث شده شرایط نود ارومیه برای این بازی در وضعیت مبهمی قرار گیرد.

یک‌شنبه ۲۷ آبان

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک ساعت ۱۴:۳۰

شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته موفق شدند کارون اروند خرمشهر را شکست دهند و با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر نسبت به سرخ‌پوشان پاکدشت در رتبه پنجم جدول قرار دارند این بار باید به مصاف مس رفسنجان بروند. مس رفسنجان که به هیچ عنوان شرایط جالبی را تجربه نمی‌کند، هنوز در بحران به سر می‌برد و با ۷ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. آخرین تقابل این دو تیم در رقابت‌های لیگ دسته‌ یک با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

قشقایی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۴:۳۰

شاگردان محمود فکری در شاهین بوشهر که با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها جای دارند، این بازی میهمان قشقایی شیراز خواهند بود. قشقایی شیراز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارند و برای بهتر کردن روند خود در مسابقات به سه امتیاز این بازی خانگی احتیاج دارند. باید دید در ورشگاه پارس شیراز چه پیش می‌آید.

شهرداری تبریز – گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۴:۳۰

گل‌گهر سیرجان که هفته گذشته بازی انجام نداد، برای بازپس گیری صدر جدول باید شهرداری تبریز را در خانه‌اش شکست دهد. شهرداری تبریز نیز با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و بهتر شدن وضعیت خود در جدول به کسب امتیاز در این بازی امیدوار است. آخرین تقابل این دو تیم در فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال با پیروزی پر گل پنج بر دو گل‌گهر سیرجان همراه بوده است.

بادران تهران – فجرسپاسی ساعت ۱۴:۳۰

شاگردان مهدی پاشازاده در بادران تهران که با ۱۵ امتیاز در رده هشتم قرار دارند برای بهتر شدن وضعیت‌شان در جدول به برد برابر تیم فجر سپاسی نیاز دارند. از طرفی دیگر فجر سپاسی نیز شرایط خوبی ندارد و و با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. در چهار تقابل اخیر این دو تیم دو بازی به تساوی انجامیده و دو برد نصیب تیم بادران تهران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار