نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلام گفت :یبا تلاش و پیگیری های فراوان ان جی ال و پتروشیمی دهلران فعال شده و بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی نیز همواره تاکید شده و این مهم به جد رصد می شود و در شرایط مساوی اولویت با نیروهای بومی است.
کد خبر: ۶۸۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 16 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  شادمهر کاظم زاده در دیدار با مردم روستاهای بردی و گلوزه بخش زرین آباد شهرستان دهلران گفت: 110 میلیارد ریال از این اعتبار برای راه های شهرستان های حوزه جنوبی هزینه می شود.

وی افزود: از همین محل 30 میلیارد ریال برای از سرگیری عملیات اجرایی جاده چمسرخ بکار گرفته می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب چهار هزار تن قیر یارانه ای برای این حوزه انتخابیه یادآور شد: این قیر برای آسفالت جاده های دسترسی و معابر بیش از 10 روستای حوزه جنوبی استان ایلام مورد استفاده قرار می گیرد.

کاظم زاده تاکید کرد: با تلاش و پیگیری های فراوان ان جی ال و پتروشیمی دهلران فعال شده و بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی نیز همواره تاکید شده و این مهم به جد رصد می شود و در شرایط مساوی اولویت با نیروهای بومی است.

وی با اشاره به تلاش برای تکمیل سالن ورزشی روستای بردی اضافه کرد: در صورت تامین زمین این چمن مصنوعی به روستای بردی اختصاص می یابد.

نماینده مردم دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی به هزینه 340 میلیارد ریالی برای زیرساخت های مرز چیلات و نقش آن در اقتصاد منطقه اشاره کرد و افزود: اراده مسئولان محلی و ملی بر گشایش این مرز است.

وی به اهمیت بخش زرین اباد و عدم سرمایه گذاری در این بخش اشاره و گفت: پروژه پهله و پرچینه نقش مهمی در توسعه کشاورزی منطقه دارد و این مهم در حال انجام است .

فرماندار دهلران نیز در این دیدارها گفت: تاکنون 160 میلیارد ریال در حوزه راه های بخش زرین آباد شامل احداث پل بلوطستان با 12 میلیارد ریال، روکش آسفالت پهله به بردی، احداث پل خربزان با 12 میلیارد ریال ، روکش آسفالت خربزان و روکش مسیر هفتکده به زرآب، آسفالت مسیر میمه به آبدانان ، روکش آسفالت سه راهی کاور تا زرین آباد به طول هشت کیلومتر هزینه شده است.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به تعطیلی جاده چمسرخ بعد از 15 سال افزود: به کمک دولت و همت استاندار به تازگی 10 کیلومتر از این مسیر با اعتبار 30 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

وی به طرح پهله و پرچینه اشاره کرد و گفت: ٢١0 میلیارد ریال برای این طرح هزینه می شود که یک هزار هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش دارد.

فرماندار دهلران از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری و بهداشت در بخش زرین آباد خبر داد و گفت: ٢0 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات تلفن و اینترنت در 2 بخش زرین آباد و سراب میمه هزینه می شود.

موسوی به گاز رسانی به 2 بخش زرین آباد و میمه هم اشاره و تاکید کرد: 60 میلیارد ریال برای این پروژه در پنج فاز هزینه می شود و تا پایان نیمه اول سال آینده این دو بخش و روستاها از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار