در پی ضایعه درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی کشور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی پیام مشترکی را صادر و این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران و مردم قدرشناس گلستان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۸۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 15 November 2018
متن کامل پیام آقایان آیت الله سید کاظم نورمفیدی، سید مناف هاشمی، نورمحمد تربتی نژاد، نبی هزارجریبی، اسدالله قره خانی، رامین نورقلی پور، قرجه طیار، شهرام کوسه غراوی و علیرضا ابراهیمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون
 
 
در حالی میزبانی گلستان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عزا تبدیل شد که بروز چنین ضایعه دردناکی دور از ذهن به نظر می آمد.
سانحه رانندگی عصر روز پنج شنبه 24 آبان در محور کردکوی به گرگان که منجر به از دست رفتن دکتر «سیدتقی نوربخش» و «عبدالرحمن تاج الدین» رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی شد، قلب تمام دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درد آورد و موجبات تألم و تأثر فراوان را موجب گردید.
مردم شریف استان گلستان همچون تمامی ایرانیان غیور و ولایت مدار همواره قدردان مدیران خدمت گذاری بوده اند که در مسیر تحقق آرمان های انقلاب از جان و مال و ایمان خویش دریغ نکرده اند و در راستای توسعه جمهوری اسلامی کوششی وصف ناشدنی داشته اند.
اینجانبان این حادثه تلخ و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده داغدار این بزرگواران تسلیت عرض می نماییم و از پیشگاه خداوند منان ، علو درجات برای آن عزیزان و صبر جزیل برای بازماندگان را مسالت داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار