بازدید از کلیه موزه ها و امکان فرهنگی تاریخی سطح استان گلستان از تاریخ 29 آبان لغایت 7 آذر ماه؛ همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام رایگان می باشد.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 15 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل این دستگاه اجرایی در این خصوص  گفت: به منظور بهره مندی عموم علاقه مندان و گردشگران از موزه ها و اماکن فرهنگی، تاریخی استان؛ بازدید از این اماکن  از تاریخ 29 آبان لغایت 7 آذر ماه؛ همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام رایگان می باشد.

کریمی  با اشاره به اینکه 11 موزه و امکان تاریخی و فرهنگی دراستان وجود دارد افزود: میراث جهانی گنبد قابوس، سایت موزه شهر باستانی جرجان، کاخ موزه گرگان، موزه باستان شناسی گرگان، موزه صنایع دستی گرگان واقع درخانه امیرلطیفی و موزه گمیشان با محتوای مشاغل بومی ترکمن، آداب ورسوم محلی وصنایع دستی از جمله این اماکن برای بازدید می باشند.

وی درادامه موزه تاریخ طبیعی علی آباد کتول، موزه آزادشهر و موزه مینودشت و موزه فرش گنبد کاووس و همچنین بافت تاریخی گرگان را از دیگر اماکن و موزه های قابل بازدید برای علاقمندان  عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار