معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزرات راه و شهرسازی با اشاره به تصویب طرح بازآفرینی محلات، اظهار کرد: مسکن موتور محرک اقتصاد کشور است و هدف ما از بازآفرینی محلات این بوده که سرپناهی برای مردم و اقشار کم‌درآمد ایجاد شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 16 November 2018
علیرضا محفوظی تأکید کرد: واحد‌های مسکن مهر بلاتکلیف هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایسنا، محفوظی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، با بیان اینکه در کشور شورای مسکن تعریف شده است، اظهار کرد: استان همدان از طریق برگزاری جلسه در شورای مسکن وضعیت مساکن مهر باقیمانده را تعیین تکلیف کند و منتظر تهران نشود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در استان همدان فراهم شده است، تصریح کرد: با وجود مضایق مالی تحقق پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در همدان به خوبی صورت گرفته به طوریکه کمتر جایی است که ۲ خط راه‌آهن کشیده شده باشد.

محفوظی با تأکید بر اینکه خطوط راه‌آهن نیاز به بهره‌برداری مناسب دارد، گفت: باید از ظرفیت این خطوط استفاده شود چرا که میلیارد‌ها تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه قانون نظام مهندسی نیاز به اصلاح دارد، عنوان کرد: قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نیاز به اصلاحات دارد که باید این امر انجام شود.

در این مراسم از زحمات فرهاد فرزانه تقدیر و اسداله ربانی‌ارشد طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار