گرگان- با استقبال مسئولان استانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وارد فرودگاه گرگان شد.
کد خبر: ۶۷۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 08 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل اط مهر ،با استقبال مسئولان استانی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر چهارشنبه وارد فرودگاه گرگان شد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان، در مراسم استقبال از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه ریزی استان گلستان در برگزاری راهپیمایی رضوری اظهار کرد: امامزادگان استان گلستان تجهیز شده تا زائران امام هشتم در مسیر عبور خود اگر به هر دلیل جا و مکانی ندارند در این امامزادگان استقرار پیدا کنند.

علی اصغر طهماسبی افزود: امامزادگانی که در مسیر انتهایی گلستان تا مشهد مقدس قرار دارند توسط استانداری و مجموعه سازمان تبلیغات استان مورد پشتیبانی معنوی قرار می گیرند و دو تن از مدیران خود را به منطقه اعزام کردیم تا از نزدیک شاهد نحوه خدمات رسانی به زائران باشند.

طهماسبی گفت: هماهنگی خوبی بین سازمان های فرهنگی اجتماعی حاکم است و علیرغم منابع محدود که در استان ها به چشم می خورد در این وضعیت نگاهی به پول و منابع نداریم و به صورت بسیجی وارد عمل شده ایم.

وی با بیان این که در سطح استان گلستان مناطق محروم شناسایی شده، خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان ها، سازمان تبلیغات در کنار سایر دستگاه ها به کمک ما آمده و در قالب طرح شهید شوشتری در حوزه آسیب های اجتماعی خدمات ارائه می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار