استاندار گلستان از حمایت قاطع در اجرای پروژه‌های بزرگ در گرگان خبر داد و گفت: توسعه همه جانبه در استان هدف همه ما است.
کد خبر: ۶۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 01 November 2018

استاندار گلستان از حمایت قاطع در اجرای پروژه‌های بزرگ در گرگان خبر داد و گفت: توسعه همه جانبه در استان هدف همه ما است.

به گزارش تابناک گلستان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمناف هاشمی صبح امروز پنجشنبه 10 آبان در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح 60 متری افسران گرگان که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تنها راه پیشرفت و رسیدن به اهداف بلند، داشتن وحدت و همدلی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های داخل کشور است.
وی ادامه داد: گرگان در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری از ظرفیت بالایی برخوردار است و با همدلی و مشارکت موجود بین شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان می‌توانیم در آینده شاهد اتفاقات خوب و بزرگ باشیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: گلستان ایران کوچک است و می‌توانیم با توسعه گردشگری در استان گلستان و شهر گرگان، سهم واقعی گردشگری گلستان را احیا کنیم.
هاشمی تاکید کرد: معتقدم اگر مشارکت مردمی و همراهی شورا با شهرداری نباشد نمی‌توان مباحث بزرگ را در شهر رقم زد.
وی گفت: خوشحالم که به عنوان خادم مردم می‌توانم در توسعه همه جانبه استان نقش داشته باشم و دعای خیر مردم پشت سرم باشد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به طور قاطع از اجرای پروژه‌های بزرگ در گرگان حمایت می‌کنم و امیدوارم در آینده شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ گردشگری و تفریحی و عمرانی در گرگان باشیم.
 لازم به ذکر است: به گفته شهردار گرگان، پروژه تقاطع غیر همسطح (روگذر افسران - بزرگراه شهید کلانتری) با اعتبار کلی 30 میلیارد تومان اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار