تیم کشتی آزاد ستارگان ساری موفق شد با شکست تیم راه و شهرسازی گلستان به فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور راه یابد.
کد خبر: ۶۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 01 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور در مرحله نیمه‌نهایی صبح امروز در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که در دیدار نخست تیم راه و شهرسازی گلستان به مصاف تیم پاس ستارگان ساری رفت.

در دیدار نخست در وزن 75 کیلوگرم «نادر حاج‌آقا نیا» از تیم ستارگان ساری به مصاف «پوریا ترکمان» از گلستان رفت و در حالی که در وقت دوم نماینده گلستان با نتیجه پنج بر سه برتر این رقابت بود، ضربه فنی شد و کشتی در این وزن به سود ساری به پایان رسید.

در وزن 61 کیلوگرم «مهران شیخی» از ساری به مصاف «مهدی عشق» از گلستان رفت که شیخی با نتیجه چهار بر صفر موفق شد عشقی را شکست دهد.

در وزن 65 کیلوگرم «فرزاد عموزاد خلیلی» به مصاف «میلاد طهماسبی‌زاده» رفت که خلیلی با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و در وزن 70 کیلوگرم »حمیدرضا سرگو» از گلستان موفق شد با نتیجه سه بر یک «مهدی یگانه جعفری» از ساری را شکست دهد.

در وزن 74 کیلوگرم «مسعود کمروند» از گلستان به مصاف «حسین الیاسی» از ساری رفت که کمروند در حالی که چهار بر دو پیش بود اما بازی برابر چهار شد و در این امتیاز، مسعود کمروند از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شده و با وجود مصدومیت سعی در ادامه کشتی را داشت که دو امتیاز دیگر از دست داد و در حالی که تلاش می‌کرد با این مصدومیت بازی را ادامه دهد اما به دلیل مصدومیت توان ادامه مسابقه را نداشت و با نتیجه 6 بر چهار شکست خورد و حسین الیاسی به عنوان پیروز این دیدار معرفی شد.

در وزن 79 کیلوگرم، «محمدجواد حمیدی» از گلستان به مصاف «فریبرز بابایی» از ساری رفت که حمیدی از گلستان موفق شد با نتیجه سه بر دو فریبرز بابایی را شکست دهد.

در وزن 86 کیلوگرم، «مسعود مددی» از ساری با نتیجه پنج بر چهار موفق شد «سیدعلی موسوی» از گلستان را شکست دهد و در وزن 92 کیلوگرم نیز «اسماعیل محمودی» از گلستان با نتیجه هشت بر دو «سینا غلامی» از ساری را شکست داد.

در وزن 97 کیلوگرم نیز «امیر محمدی» از ساری با نتیجه هفت بر یک «حسین رمضانیان» از گلستان را شکست داد و با کسب این نتیجه بازی پایانی نیز برگزار نشد و ستارگان ساری به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافت.

رقابت فینال این دوره از رقابت‌ها ساعت 18 و رقابت‌های رده‌بندی ساعت 16 در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار