اخبار گوناگون از گنبد کاووس
کد خبر: ۶۷۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 29 October 2018

مردم «۱۳ آبان» پاسخ کوبنده به دشمنان انقلاب می‌دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مردم «۱۳ آبان» پاسخ دشمنان انقلاب را خواهند داد، گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی منطقه و جهانی، ۱۳ آبان بیعت مجدد مردم با آرمان های جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

به گزارش تابناک گلستان به نقل از تسنیم عبدالقدیر کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز 13 آبان اظهار داشت: ما در راهپیمایی‌های مختلف در شهرستان گنبدکاووس مشکلی برای حضور پرشور مردم نداشتیم و امسال مردم گنبدکاووس با اجتماع بزرگ خود، جواب کوبنده‌ای برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمن خواهند داد.

۳۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در گنبدکاووس اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: از ۷ تا ۱۳ آبان ماه هفته بسیج دانش‌آموزی است و در این هفته ۳۰ برنامه توسط حوزه‌های مقاومت دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

سرهنگ سید علی حسینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس و حوزه‌های مقاومت دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

کمبود آب شرب در ۲۰ روستای نوار مرزی گنبدکاووس تامین شد

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس از رفع کمبود آب شرب ۲۰ روستای مجتمع نوار مرز شهرستان گنبدکاووس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

حسن فدایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جبران کمبود آب در نوار مرزی اظهار داشت: با توجه به شکستگی ایجاد شده به علت فرسودگی در  لوله سایز 300 خط انتقال مجتمع نوار مرز که منجر به کمبود آب شرب 20 روستای این مجتمع شده بود با تلاش اکیپ مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در کمتر از 24 ساعت مشکل مرتفع و آب شرب 3100 مشترک این روستاها وصل شد.

وی اظهار کرد: در زمان ترمیم شکستگی خط انتقال روستاهای این مجتمع از طریق مخازن ذخیره 500 مترمکعبی چپرقویمه، 500 مترمکعبی کال ماسان، 1000 مترمکعبی یل دیرک و 500 مترمکعبی داشلی برون تامین آب می‌شدند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس افزود: برای جبران کمبود آب شرب در این 20 روستای نوار مرزی این شهرستان 50 میلیون ریال هزینه شده است.

انفجار تانکر قیر در گنبدکاووس ۳ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس شهرستان گنبدکاووس گفت: صبح یکشنبه ۳ کارگر کارخانه‌ای در شهرک صنعتی بر اثر انفجار تانکر قیر دچار سوختگی می‌شوند و با توجه به جراحات شدید ۲ مصدوم به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شدند.

عامل نشر اکاذیب در پیام‌رسان‌های فضای مجازی در گنبدکاووس دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دستگیر فردی که در پیام‌رسان‌های فضای مجازی اکاذیب منتشر کرده بود،گفت: عامل نشر اکاذیب گنبدی در پیام‌رسان تلگرام شناسایی و دستگیر شد.

۲۱۴ هکتار عرصه‌های منابع ملی در گنبدکاووس رفع تصرف شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۴ هکتار عرصه‌های منابع ملی در گنبدکاووس رفع تصرف شده، گفت: امسال ۴ بند خاکی در گنبدکاووس با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط منابعی طبیعی احداث می‌شود.

مدیریت مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس واگذار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها، مدیریت سوارکاری برای دومین سال به شهرستان گنبدکاووس واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار