مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش‌سوزی در اراضی جنگلی شهرستان‌های رامیان ، مینودشت و بندرترکمن استان گلستان مهار شد.
کد خبر: ۶۷۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 26 October 2018

به گراش تابناک گلستان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ابوطالب قزلسفلو با اشاره به مهار آتش‌سوزی در رامیان ، مینودشت و بندرترکمن اظهار داشت: با تلاش ماموران امدادی، آتس‌سوزی در جنگل‌های روستای پس‌کشته مینودشت و کوه‌میان رامیان و بندرترکمن مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان اظهار کرد: آتش در جنگل روستای پس کشته مینودشت با وسعت 2 هکتار با کمک نیروهای امدادی و مردمی مهار شد. آتش در 2 هزار متر از عرصه‌های جنگلی کوه میان در فاصله شهرستان‌های رامیان و آزادشهر هم اطفاء شده است.

قزلسفلو گرمای هوا و سهل‌انگاری انسانی را علت این آتش سوزی‌ها اعلام کرد و افزود: نیروهای امدادی امروز با توجه به گرمای بالای هوا در استان در مناطق جنگلی در آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان هم گفت: همچنین امروز عرصه مرتعی قره‌‌سو شهرستان بندرترکمن نیز دچار آتش‌سوزی شد که هم‌اکنون به صورت کامل خاموش شده است.

جمالی همچنین از سقوط کوهنورد گلستانی از ارتفاعات روستای چلی علی‌آبادکتول خبر داد و افزود : با تلاش نیروهای هلال احمر و اورژانس این فرد به بیمارستان علی آباد کتول منتقل شده است اما سطح هوشیاری پایینی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار