دبیر مجمع نمایندگان گلستان با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های مسئولان گفت: با اینکه چندبار پروژه راه‌آهن گرگان- مشهد کلنگ‌زنی شده است و رئیس جمهور قول اجرای آن را در سال ۹۳ به مردم استان گلستان داده بود، اما هنوز خبری از اجرای آن نیست.
کد خبر: ۶۷۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 23 October 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از تسنیم، شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در استان گلستان طرح‎ها و پروژه‌های بزرگی وجود دارد که با گذشت چندین سال هنوز بلاتکلیف هستند.

وی به وعده‌های رئیس جمهور در سفر سال 93 به گلستان اشاره کرد و گفت: راه‌آهن گرگان- مشهد یکی از قول‌های رئیس جمهور به مردم استان بود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سال گذشته مجمع نمایندگان از اعتباری که در اختیار داشت، به این پروژه اختصاص داد اما هنوز اقدامی از راه‌آهن ندیدیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال قبل حدود 40 میلیارد تومان برای این پروژه پیش‌بینی شده بود، گفت: از این بودجه حدود 4 میلیارد تومان آن برای شروع پروژه و تجهیز کارگاه تخصیص پیدا کرد که با حجم منابع مالی موردنیاز برای اجرای آن، بسیار اندک و ناچیز است.

غراوی با بیان اینکه همه دولت‌ها وعده احداث خط ریلی گرگان- مشهد را به مردم منطقه داده‌اند، یادآور شد: این پروژه در گذشته و امسال هم کلنگ‌زنی شد اما خبری از ریل نیست.

وی ادامه داد: این پروژه قرار بود از محل جذب فاینانس خارجی و همچنین مشارکت آستان قدس اجرایی شود که همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار