مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه اگر در جایی مشکلی نیز وجود دارد به عدم رعایت اخلاق اسلامی برمی‌گردد، گفت: جامعه اسلامی باید مزین به اخلاق اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۵۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 19 September 2018
حجت‌الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر با اشاره به اینکه ما در جامعه امروزی مشکل دین نداریم، گفت: جامعه امروز ما مشکل اخلاق دارد چراکه اخلاق اسلامی آنگونه که شایسته است در جامعه اسلامی پیاده نمی‌شود.

به گزارش بسیج ، مراسم پرفیض زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی شرکت توزیع برق همدان برگزار شد.

 



 


مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: یکی از وظایف مردم نسبت به امام، زینت امام بودن است که امام صادق (ع) نیز در این خصوص فرمود: «برای ما زینت باشید».

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که از امام پیروی کنیم، افزود: پیروی و اطاعت از امام واجب است.

وی با اشاره به اینکه ما در جامعه امروزی مشکل دین نداریم، گفت: جامعه امروز ما مشکل اخلاق دارد چراکه اخلاق اسلامی آنگونه که شایسته است در جامعه اسلامی پیاده نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به واقعه عاشورا و نقش‌آفرینی بانوان از جمله حضرت زینب کبری (س) در کربلا تصریح کرد: این بانوان به عنوان الگو در تاریخ ثبت شده‌اند و ما باید آن‌ها را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.

بهرامی‌فر اضافه کرد: این بانوی بزرگوار به بهترین شکل مدیریت بحران بعد از شهادت امام حسین (ع) و در سخت‌ترین شرایط را داشتند و حفظ جان امام سجاد (ع) و بچه‌ها از وظایف سنگین حضرت زینب (س) در کربلا بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار